Terug naar overzicht
Wij hebben de onze zelf geschreven.
zelf schrijven heeft toch net iets meer dan het klassieke... alleen al die klassieke dingen in een moderner kleedje steken is veel mooier! vind ik toch hé
Hey! Ik heb gisteren met net hetzelfde dilemma gezeten, was namelijk bezig met het misboekje. Ik heb het besproken met mijn vriend en wij gaan onze trouwbelofte zeer persoonlijk nemen, we schrijven ze dus elk apart en het zal op het huwelijk zelf de eerste keer zijn dat we ze van elkaar horen. Wat we wél gaan doen, zijn de basiselementen erin verwerken zoals een trouwe echtgenote, een lieve mama voor onze kinderen,... In het misboekje zelf ga ik dan op de plaats waar onze beloftes komen "..." zetten. Zo wordt het een zeer intens en persoonlijk moment tussen ons beide!Groetjes!
Vrienden van me zijn vorig jaar getrouwd. Ook zij hebben hun trouwbelofte zelf geschreven. Niemand wist wat ze gingen zeggen en de een wist van de ander niet. Wel leuk, ook leuk voor de mensen in de kerk.
Wij hebben beide gedaan: we nemen hetzelfde begin, maar daarna hebben we er elk iets persoonlijks aan toegevoegd, zodat het toch nog iets van ons heeft. Maar het zal wel al in het misboekje staan en we hebben het van elkaar ook al gelezen...