Terug naar overzicht
Ik was inderdaad ook zeer tevreden over pierre-yves, maar vorige maand ben ik weer voor een pasbeurt geweest en ze waren alles behalve vriendelijk. Toen we mijn kleed kochten, voelde ik mij inderdaad ook een princes! De bazin was super lief (altijd trouwens) maar pierre-yves was de tweede keer niet meer vriendelijk!!! Ik heb dus al spijt dat ik het daar gekocht heb want als ze alleen maar vriendelijk kunnen zijn als de buit binnen is...
Hey Katrien,Ook ik heb alleen maar positieve ervaringen met Pierre-Yves in Aalst hoor. Had een paar weken geleden mijn eerste pas gehad en ook bij mij waren ze super vriendelijk en hebben ze me super veel tijd gegeven om nog eens mijn kleed te bewonderen.Ach, het zit allemaal in het koppeke. Als je ergens naartoe stapt met het idee dat ze daar onvriendelijk gaan zijn omdat je dat ergens gehoord of gelezen hebt, dan straal je dat ook uit en ga je je ook vlugger aan domme dingetjes ergeren.Gewoon doen, niet bij nadenken en je vooral niet laten afschrikken door negatieve reacties.groetjes,marijke