Nu Online
Momenteel zijn er 406 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@ Karen ivm zanger Michael

28-4-2008 13:58:50
Hey Karen,

Michael is een hele speciale man, vrij eigenzinnig maar zo zijn de meeste artiesten toch?? Je kan hem bereiken op het nummer 0488/67.20.00. Berichtje inspreken en hij belt je wel terug. Hij is van het Waasland, maar het maakt echt niet uit van welke regio je bent. Hij zingt zelfs in Tunesië, Italië,...
De prijs zit zeker goed (ben een budgetbruidje)! Niet twijfelen zou ik zeggen. Hoor hem zingen en dan zul je wel weten wat ik bedoel !
x
Vi en Tony
07/06/08

Vi
7-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 572

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik28-4-2008 14:18:59

Hoi Vi,

Hoeveel vraagt die Michael? Welke genres zingt hij en heeft hij misschien een website?

Bedankt!

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik28-4-2008 16:54:51

Hey Stefanie,

Hij kan een heleboel stijlen aan, maar hij heeft die typische 'zwarte soul stem' !
Doch, super commerciële nummers zingt hij niet graag (denk ik). Wij vonden hem zo goed dat we hem meteen ook hebben geboekt voor tijdens onze diner (2u). Hij heeft toen een prijsje gemaakt voor ons. Het hangt af van wat je wilt.
Ik kan je alleen zeggen dat mijn verloofde een traantje heeft moeten wegpinken toen hij het intrede lied voor de allereerste keer zong. Ik kreeg gewoon een krop in mijn keel. En dan weet je gewoon dat je de juiste keuze hebt gemaakt!
Hij speelt enkel op z'n gitaar en een micro heeft hij volgens mij ook niet nodig :0)
Wij zijn er gewoon héél tevreden over!
x
Vi en Tony
07/06/08

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik28-4-2008 17:17:31

Ik belde reeds een paar keer maaar hij belde nog steeds niet terug. Toch anderhalve week.

Hopelijk is hij nog vrij ...

Bedankt

Vi
7-6-2008
 Meld misbruik29-4-2008 14:08:36

Hey Karen,

Ik heb Michael kunnen bereiken, ik denk dat hij je vandaag of morgen gaat bellen.
Hij is wel engelstalig. Maak zeker een afspraak om gewoon te luisteren hoe hij zingt, je zult er weg van zijn!
x
Vi en Tony
07/06/08

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik30-4-2008 14:23:47

Bedankt!

Hij belde me en ik had er een goed gevoel bij. We spreken af op pinkstermaandag.

Bedankt he!

Karen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info