Terug naar overzicht
Hoi Vi,Hoeveel vraagt die Michael? Welke genres zingt hij en heeft hij misschien een website?Bedankt!
Hey Stefanie, Hij kan een heleboel stijlen aan, maar hij heeft die typische 'zwarte soul stem' !Doch, super commerciële nummers zingt hij niet graag (denk ik). Wij vonden hem zo goed dat we hem meteen ook hebben geboekt voor tijdens onze diner (2u). Hij heeft toen een prijsje gemaakt voor ons. Het hangt af van wat je wilt. Ik kan je alleen zeggen dat mijn verloofde een traantje heeft moeten wegpinken toen hij het intrede lied voor de allereerste keer zong. Ik kreeg gewoon een krop in mijn keel. En dan weet je gewoon dat je de juiste keuze hebt gemaakt!Hij speelt enkel op z'n gitaar en een micro heeft hij volgens mij ook niet nodig :0)Wij zijn er gewoon héél tevreden over!xVi en Tony07/06/08
Ik belde reeds een paar keer maaar hij belde nog steeds niet terug. Toch anderhalve week. Hopelijk is hij nog vrij ...Bedankt
Hey Karen, Ik heb Michael kunnen bereiken, ik denk dat hij je vandaag of morgen gaat bellen. Hij is wel engelstalig. Maak zeker een afspraak om gewoon te luisteren hoe hij zingt, je zult er weg van zijn!xVi en Tony07/06/08
Bedankt!Hij belde me en ik had er een goed gevoel bij. We spreken af op pinkstermaandag.Bedankt he!Karen