TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Diane
16-5-2009
|
28-4-2008 15:16:29
Hallo Kim, ik ben ook bij Maxim's in Mechelen geweest, maar heb uiteindelijk mijn kleedje (Linea Raffaelli) bij de Cock in Wolvertem gekocht. De service is/was daar ook uitstekend. Nog 4 dagjes!!!! Dit is wel heeel dichtbij he! Bij ons nog 19 dagen. Heb je de kriebels al? Ik ben eigenlijk kalmer aan het worden naarmate de dag nadert. Ik wens je een prachtige droomdag voor met heel veel zonneschijn en een prachtig leven!! Vele groetjes, Diane 17 mei 08 elisadiana1@hotmail.com
|
|
Kim
2-5-2008
|
28-4-2008 15:27:29
de kriebeltjes komen wel, ja :). hopelijk wordt het mooi weer, da's een beetje het enige wat je niet in de hand hebt, é, en ze voorspellen niet zo'n denderend weer maar ja, we maken er sowieso het beste van!! ook voor jou heel veel succes, geniet van de voorbereidingen in elk geval... groetjes Kim
|
|
Vicky
6-9-2008
|
28-4-2008 17:03:54
Hier dezelfde ervaring!! Heb er men kleedje besteld en 3 juli eerste pas. De mevrouw was zo lief en echt begrijpend, allemaal met de glimlach. Toen ik vorige week belde of ze ook juweeltjes had,zij ze zo "we vinden zeker iets dat bij je kleedje past" gewoon de manier waarop klinkt altijd oprecht en stelt me steeds gerust! groetjes!
|
|
leslie
1-1-2008
|
28-4-2008 17:40:12
Bij mij ook enkel goede reacties op maxim's couture te mechelen!! enne, ik trouw ook binnen 4 daagjes!! veel succes!
ps. het weer ziet er niet zo slecht uit hoor ;-)
|
|
Tania
3-5-2008
|
30-4-2008 11:32:16
Hey,
Ik trouw op 3 mei, dus ook kriebels, en mijn kleed komt ook van bij Maxim' s in Mechelen! Alles is ook prima verlopen, het hangt sinds vorige week bij mij thuis. In tegenstelling tot bij jou, moest er eigenlijk maar heel weinig veranderd worden: enkel de lengte en de lussen erin om de sleep op te trekken voor het dansen. Nochtans was ik twee kilo verdikt tegen de zomer, dus ik vreesde dat het te klein zou zijn... Nu zal ik wel nog iets afvallen, hoop maar dat dat geen verschil maakt!!
Veel succes,
groetjes,
Tania
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|