Terug naar overzicht
waarom niet zelf maken?we hadden ook een buitensporig formaat, toch voor uitnodigingen (A4). Toen ik alle enveloppen had versierd, om ze niet verward te laten worden met drukwerk, dacht ik er pas aan om ze zelf te maken. Er kruipt natuurlijk ook wel wat werk in, maar volgens mij ook haalbaar.Succes,Kelly
Hebben ze deze maat niet bij AVA papierwaren?
Nee, bij de AVA hebben ze deze maat niet...ik dacht dat voornamelijk de hoogte een probleem zou geven en dus had ik bedacht dat ik dan een gekalkte envelop ging nemen van 11,..cm en dan onderaan een bronzendraad doornaaien en die onderkant dan eerst opvullen met wat witte rijst,...Maar, de breedte van de gekalkte enveloppen was ook niet voldoende, dus dat idee ook weer in de vuilbak...Weet er iemand een speciaalwaar voor papierwaren in het antwerpse waar je meer keuze hebt dan bij AVA?
Hallo kijk eens op envelopshop.nlIk heb mijn zus haar geboortekaartjes gemaakt en vond in Belgie nergens de gepaste grootte (10,5x10,5) heb dit wel daarop gevonden en besteld! Dezelfde week hadden we ze!GroetenSandra05/07/08