Nu Online
Momenteel zijn er 641 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help - enveloppen!!!

28-4-2008 15:26:15
ik ben echt ten einde raad... Wij hebben onze uitnodigingen laten ontwerpen en we wilden een niet alledaagse uitnodiging. En de hebben we ook gekregen want blijkbaar is er geen enveloppe voor te vinden...
Weet iemand een zaak waar je mooie enveloppen kan vinden in buitenmaten?
Ik heb nodig 8cm op 23 of max 24cm breed...
Alvast bedankt!

groetjes,
Jill

Jill
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 443

Kelly
9-9-2009
 Meld misbruik28-4-2008 15:56:55

waarom niet zelf maken?

we hadden ook een buitensporig formaat, toch voor uitnodigingen (A4). Toen ik alle enveloppen had versierd, om ze niet verward te laten worden met drukwerk, dacht ik er pas aan om ze zelf te maken. Er kruipt natuurlijk ook wel wat werk in, maar volgens mij ook haalbaar.

Succes,
Kelly

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik28-4-2008 17:01:25

Hebben ze deze maat niet bij AVA papierwaren?

Jill
9-8-2008
 Meld misbruik28-4-2008 17:05:30

Nee, bij de AVA hebben ze deze maat niet...
ik dacht dat voornamelijk de hoogte een probleem zou geven en dus had ik bedacht dat ik dan een gekalkte envelop ging nemen van 11,..cm en dan onderaan een bronzendraad doornaaien en die onderkant dan eerst opvullen met wat witte rijst,...
Maar, de breedte van de gekalkte enveloppen was ook niet voldoende, dus dat idee ook weer in de vuilbak...
Weet er iemand een speciaalwaar voor papierwaren in het antwerpse waar je meer keuze hebt dan bij AVA?

Sandra
5-7-2008
 Meld misbruik28-4-2008 18:30:11

Hallo kijk eens op envelopshop.nl
Ik heb mijn zus haar geboortekaartjes gemaakt en vond in Belgie nergens de gepaste grootte (10,5x10,5) heb dit wel daarop gevonden en besteld! Dezelfde week hadden we ze!

Groeten
Sandra
05/07/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info