Terug naar overzicht
Zelf geen ervaring, de auto die we wilden was niet mere beschikbaar maar wel heel mooie referenties verder op het forum. Snuister maar ... (maart of zo vermoed ik)
hallo,Wij hebben onze wagen daar 'gehaald' en waren zeer tevreden over alles: service en prijs.Groeten
Hoi KatleenOok wij hebben onze ceremoniewagens (bruidswagen Jaguar en volgwagens ook Jaguar) daar gehuurd en we waren supercontent over de service. Heel vriendelijk, behulpzaam én superprofessioneel.En ook over hun ceremoniemeester zijn we laaiend enthousiast, een hele vriendelijke rustige meneer voor wie geen enkel verzoeks veel is om op te lossen. Een ceremoniemeester geeft toch een meerwaarde aan zo'n dag en zelf hoef je je over vele praktische zaken helemaal geen zorgen te maken, want dat lossen zij allemaal voor je op!Vrienden die dit jaar trouwen hebben trouwens meteen de wagens én ceremoniemeester vastgelegd, dat zegt genoeg denk ik hé!Groetjes en nog veel succes en plezier met de trouwvoorbereiding,Ilse
Wij hebben onze limo voor 24 mei daar geboekt... Ondertussen al contact gehad met onze ceremoniemeester en ik moet zeggen dat ik er gerust in ben... Heb dit weekend ook nog eens telefoon gekregen van hen om alles nog eens rustig te overlopen...
We hebben onze bus daar geboekt voor 31 mei.Heel vriendelijke mensen en leggen alles heel goed uit en prijs is zeker één van de goedkoopste uit de regio waasland.Ceremoniemeester zou ik zeker Dirk Stuer aanbevelen die van Waasmunster.Heel losse meneer met veel humor en zeker nodig voor alles op die dag ontspannen mogelijk te krijgen... Wij zijn alvast heel content al.Veel plezier en succes
We hebben voor Pauwels gekozen omdat km in de prijs inbegrepen zijn en dat vind je bijna nergens. Plus wij hebben voor volgend jaar al limo en jaguar als volgwagens geboekt en ceremoniemeester uit Hamme genomen, en tis maar voor volgend jaar en die mens heeft alles al eens overlopen, zodat het voor ons al een pak duidelijk werd. Fantastich vinden wij dit.