Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekjes teksten rozen/klimop

28-4-2008 18:31:52
hoi iedereen,
ik ben nog op zoek naar teksten voor ons misboekje dat in het thema staat van rozen en klimop met de bedoeling dat de liefde zo mooi kan zijn als een roos maar ook grillig als klimop
(de bloemen in de kerk zijn ook vnl rozen en klimop
alvast bedankt
shirley
ons huwelijk is op 12 JULI 2008

shirley
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 835

Chris
12-7-2008
 Meld misbruik29-4-2008 8:44:22

wij trouwen ook op 12 juli
Ik zou die teksten gewoon zelf schrijven, of misschien is kijken op gedachten gedichten

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik29-4-2008 13:36:59

hoi chris,
bedankt voor je reactie maar het zijn teksten voor de eerste lezing en/of iets uit het evangelie
een hele leuke dag toegewenst op 12 juli
shirley

evy
1-3-2009
 Meld misbruik29-4-2008 15:10:09

Heb je de tekst al van de rozen en de dauwdruppel? 'k Was net in wat misboekjes aan het lezen (ben onze viering aan het samenstellen) en kwam deze tegen als eerste lezing.

Als je de tekst wil... koekedoos20@hotmail.com en ik stuur hem door.

Groetjes Evy

LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik30-4-2008 8:21:46

geef me je mailadres even, wij hebben in ons misboekje een mooie tekst staan van 2 rozen

groetjes

leen
leentje.svenneke@skynet.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info