Terug naar overzicht
Hallo Fietje,Wij schrijven onze trouwbelofte ook zelf en ik ben er ook van overtuigd dat ik ga huilen, maar ik ben ook nogal emotioneel. Ik vind dat niet erg, de mensen mogen dat op dat moment best wel zien vind ik.Hou maar een zakdoekje klaar zou ik zeggen. En trouwens je hebt zijn trouwbelofte nog niet gehoord en daar kan je je toch niet op voorbereiden.Groetjes Wendy (10/06/2005)
Hallo,ik ken dat probleem. Ik had ne mooie tekst als bedankje voor de ouders maar ik heb het vorig weekend eens gerepeteerd toen ik alleen thuis was met het gekende gevolg. Waarschijnlijk is dat nog erger als je het de dag zelf moet doen. Dus ik weet ook niet goed wat ik er mee moet doen. Voorlopig heb ik in mijn misboekje niet de hele tekst staan maar "dankwoord aan de ouders", dan kan ik nog zien wat ik er mee doe. Het mag wel emotioneel zijn maar ik wil er ook niet tranen staan te wenen als ik aant voorlezen ben. Groetjes.
beste Fietje,Een vriendin van mij die vorig jaar getrouwd is had haar belofte zo hard geoefend dat ze hem bijna van buiten kende wanneer ze hem tijdens de mis moest opzeggen. Zo heeft ze haar emoties in bedwang kunnen houden. Ik heb deze week mijn belofte ook geschreven en ja, ook bij mij was het prijs. Mijn vriend heeft hem al wel gehoord, mar hij vond dat heel goed, zo wist hij al een beetje wat hij kan verwachten, wat natuurlijk niet wegneemt dat het op de dag zelf anders zal zijn.Mijn 'advies' voor het huilprobleem is dus:oefenen op voorhand!!!!en als het toch te moeilijk wordt, naar boven kijken, zodat je mascara niet uitloopt! ;-)Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Fietje,Ik heb nog niet durven denken aan mijn belofte want ik begin nu al te snotteren... ik heb er heel bewust een dankwoord aan mijn ouders en een nagedachtenis aan mijn grootmoeder in geplaatst maar toch krijg ik een krop in de keel. Ik probeer te repeteren maar ik geraak maar niet van mijn bibberstemmeke af.En dan spreek ik nog niet van het tekstje dat mijn zusje klaargestoomd heeft. Het is een soort afscheid aan haar grote zus en ze hoopt dat "haar toekomstige schoonbroer" mij goe zal soigneren.Je kan al denken hémaar ik hoop dat ik op 9/07/2005 mijn belofte zonder snotteren kan voorlezen.nancy
Ik heb het daar ook supermoeilijk mee...jezus dat gaat iets geven !!!