Terug naar overzicht
Onze tafelnamen drukken we af op A4-formaat (in de stijl van de uitnodigingen) en die steken we in plexihouders, die onze traiteur voorziet.We hebben geen aparte naamkaartjes op tafel. Enkel kleine soort visitekaartjes gedrukt voor de gasten met 'Van harte welkom ....U kunt plaatsnemen ...Prettige avond!'Waar we dus de namen en tafelnaam invullen hé.
Onze tafels krijgen titels van liedjes.. bij het binnenkomen krijgen de mensen "hun" liedje toegewezen & worden ze zo naar hun tafel gebracht. Intussen wordt het liedje ook op de achtergrond gedraaid.. hoe we het precies gaan doen moet ik nog uitzoeken, maar het lijkt me wel leuk. Idee van de DJ :)Succes!http://claudiaenbart.trouwen.com
Bij het binnenkomen hangt er een lijst omhoog met wie aan welke tafel zit.Op de tafel staan naamkaartjes met de foto van de genodigde.Groetjes,Diane17 mei 08elisadiana1@hotmail.com
Wij wilden namen van films nemen omdat we grote filmliefhebbers zijn maar vrienden van ons hebben dit ook al gedaan op hun trouw, nu lijkt het zo een beetje "pikken"...Liedjes is ook een goed idee, maar ik weet niet goed hoe uit te voeren.Kim02/08/2008
hallowij trouwen volgende week en we hebben het volgende idee. wij gaan per koppel een potloodje geven bij het binnenkomen (als ze zich "aanmelden"). we hebben vervolgens een groot bord met grondplan van de zaal waarbij elke tafel een verschillende kleur krijgt. Zo weten de mensen al waar ze kunnen gaan zitten. In de zaal zal op elke tafel een paar kaarsen staan in de kleur van de tafel!We hebben moeten zoeken naar verschillende kleuren van dezelfde kaarsen maar het is gelukt ;-)
hallo,onze tafels krijgen de naam van verschillende sterke dranken, bij het binnenkomen krijgen onze gasten een kaartje met het thema vb cognac erop, en op elke tafel gaan we dan een fles van het thema zetten wat de gasten na het diner dan nog kunnen uitdrinken.
Bij ons had elke tafel een snoepnaam. Voor elke persoon stond er op die tafel dan een zakje met die snoepjes. Zo was er de chocotofftafel, de frutellatafel,... Dit was erg leuk!Groeten!
Onze tafelnamen zijn de namen van bekende kunstschilders (bv. Rubens, Permeke, Dali, Da Vinci....) Mijn vader schildert ook, en ook zijn familienaam zal ertussen staan (onze tafel natuurlijk) - maar dat is voor hem nog een verrassing!