Terug naar overzicht
Hey,Ik denk niet dat ik gsm en portefeulle ga meenemen (of mss in de limo leggen en daarna in de bruidssuite). Enkel pas, rijbewijs, zakdoek (enkel het noodzakelijke) en ik ga dat waarschijnlijk in de handtas van mijn moeder steken. Dit heeft zij in de tijd ook gedaan. Groetjes, Laurawww.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Geef je het toch aan je ceremoniemeester mocht je deze hebben. Deze blijft de hele dag dicht bij je en als je want nodig hebt, kun je het vragen. Je aanstaande geef je een zakdoek voor in zijn binnenzak.
Ik geef alles aan mijn moeder (gewoon mijn handtas met alles erin) - ze laat dit in hun wagen liggen en achteraf op de feest zet ik die gewoon in de zaal.Groetjes,Diane17 mei 08elisadiana1@hotmail.com
Ik heb mijn moeder al gezegd dat ze moet zien dat haar handtas groot genoeg is zodat mijn spullen bij haar kunnen. Mijn toekomstig ventje moet een zakdoek voor mij voorzien en hij moet ook zorgen dat hij het geld enzo dat we nodig hebben op zak heeft. Dat is een keertje de omgekeerde wereld. Normaal ben ik degene die alles in degene die alles in de handtas bijhoud :-))Groetjes, Hilde 17/5/08
Ik neem die dag enkel mijn pas en eventueel rijbewijs mee. Mijn aanstaande heeft geld bij (moesten we dit nodig hebben) en ik geef hem ook mijn zakdoek.GSM laat ik zeker thuis, helemaal niet nodig op die dag vind ik.
Bij mij gaat m'n getuige dit bijhouden,die heeft al een grote handtas voorzien.En,euh,ne gsm,ik zie het nie zitten om da die dag mee te sleuren.Grtz sarah
Hey Annelies,Mijn ventje heeft een zakdoek en zijn portefeuille mee.Voor de rest nemen wij niks mee.Zeker geen GSM want al de vrienden en familie zijn bij ons op het feest.Trouwens we willen genieten en niet op onze spullen passen.Doei Heidi en Cisse