Nu Online
Momenteel zijn er 434 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hulp gevraagd lieve medebruidjes

29-4-2008 9:36:03
Beste medebruidjes,

Ik heb jullie hulp nogmaals nodig, wij trouwen op 15 augustus maar ik ben iemand dat nogal graag met alles op tijd klaar is, daarom wil ik graag onze viering in elkaar steken, we trouwen met Rent-a priest, ik wil er echt een moderne viering van maken, dus ook niet echt trage liedjes ertussen en ik wil rond ballonnen en harten werken.

Heeft er iemand een idee van welke liedjes ik kan gebruiken en heeft er iemand ideeën rond ballonnen of harten?
Onze 2 dochterjes zullen dan 17 maanden en net 3 jaar zijn, we zouden hun hierbij graag betrekken, alle ideeën welkom!

Thnx

sarah
5-9-2009
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 358

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik29-4-2008 11:28:46

Wij trouwen ook met rent-a-priest en hebben de volgende liedjes genomen:

Intredelied: Nick Cave, Just a perfect day
Liedje over liefde: Rob de Nijs, iets van een wonder
Na de ringen: Wim Soutaer (ik hoor bij jou) - vond ik toepasselijk qua tekst
Nog een begeleidend liedje voor de achtergrond: Queen - too much love will kill you
Laatste liedje: Clouseau - Eeuwigheid (moest iets meer "ambiance" zijn).
Groetjes
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com

shirley
12-7-2008
 Meld misbruik29-4-2008 14:03:17

hoi sarah,
wij trouwen op 12juli en gebruiken ook ballonnen
als we iut de kerk komen krijgen alle kindjes en mijn man en ik een ballon die we met helium gevuld hebben het zijn hartjes ballonnen of witte ballonnen met hartjes op(ik denk deze laaatste dan kunnen de kinderen de hartjes er zelf op tekenen)
we laten ook 9 witte balonnen op voor de 9 mensen die overleden zijn en ons feest niet kunnen meemaken
een prachtige dag toegewenst op 15 augustus
shirley

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik29-4-2008 21:19:21

Hey sarah,wij gaan de kerk ook met ballonnen versierinen,aangezien wij ook een dochtertje hebben en het allesmaal wa "losser" willen.

Wat je ook kan doen ,is je dochtertje van 3 jaar de ringen laten brengen,wij hebben een bruidsbeertje van me to ou gehaald,daar komen de ringen dan aan,nadien is het beertje voor haar,zij is dan ook 3 jaar en weet al goed wat haar "job" gaat zijn!!

Grtz je naamgenootje

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...