Terug naar overzicht
Wij trouwen ook met rent-a-priest en hebben de volgende liedjes genomen:Intredelied: Nick Cave, Just a perfect dayLiedje over liefde: Rob de Nijs, iets van een wonderNa de ringen: Wim Soutaer (ik hoor bij jou) - vond ik toepasselijk qua tekstNog een begeleidend liedje voor de achtergrond: Queen - too much love will kill youLaatste liedje: Clouseau - Eeuwigheid (moest iets meer "ambiance" zijn).GroetjesDiane17 mei 08elisadiana1@hotmail.com
hoi sarah,wij trouwen op 12juli en gebruiken ook ballonnenals we iut de kerk komen krijgen alle kindjes en mijn man en ik een ballon die we met helium gevuld hebben het zijn hartjes ballonnen of witte ballonnen met hartjes op(ik denk deze laaatste dan kunnen de kinderen de hartjes er zelf op tekenen)we laten ook 9 witte balonnen op voor de 9 mensen die overleden zijn en ons feest niet kunnen meemakeneen prachtige dag toegewenst op 15 augustusshirley
Hey sarah,wij gaan de kerk ook met ballonnen versierinen,aangezien wij ook een dochtertje hebben en het allesmaal wa "losser" willen.Wat je ook kan doen ,is je dochtertje van 3 jaar de ringen laten brengen,wij hebben een bruidsbeertje van me to ou gehaald,daar komen de ringen dan aan,nadien is het beertje voor haar,zij is dan ook 3 jaar en weet al goed wat haar "job" gaat zijn!!Grtz je naamgenootje