Terug naar overzicht
Hey Tasja,Wij trouwen in Zwijndrecht en doen daar ook het feest bij Feestzalen Flores. Ze hebben daar ook zeer uitgebreide receptieformules en op aanvraag kan je via hen een dj krijgen. Ik weet dat het een gerenomeerde feestzaal is die al jaren bestaat. Kijk eens op www.feestzalenflores.be , daar vind je al vast nuttige info. Je kan ze ook altijd bellen, het zijn supervriendelijke mensen.succes ermee!www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
Wij trouwen in Temse en we geven onze feest in ' t schalienhuys. Heel prijselijk en mooie zaal. Je kan je eigen traiteur kiezen maar ze hebben ook zelf een kok. Muziekinstallatie en verlichting is aanwezig, en mijn ventje draait zelf want hij is DJ. Ze hebben een website www.schalienhuys.be Ik kan je gerust een paar formules van hen en prijzen doormailen als je dat wil.Groetjes,Petra (mike.petra@live.be)22-08-08
BesteWij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor verschillende evenementen.Dus ook discobar.Wij werken met vaste prijzen. Overuren worden niet aangerekend.Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website.www.partylighting.be Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.MvgPartylighting