Terug naar overzicht
Hoi,ik denk dat dat normaal is hetgene je voelt. Als je ergens een slechte ervaring mee gehad hebt, dan komt dat nare gevoel weer terug wanneer je je in een gelijkaardige situatie bevindt...Ik zou me er niet te veel zorgen over maken, als je toekomstige ook al geruststellende woorden heeft gesproken...Je hoeft je nergens zorgen over te maken, tenslotte zijn niet alle mannen hetzelfde. Probeer de slechte ervaring achter je te laten en beschouw dit als een nieuw hoofdstuk in je leven.Ik wens jullie heel veel geluk samen!xxxwww.thierry-amber.bruiloftsite.nl
he ingrid,Ik ben eens naar een waarzegster geweest, met een foto van mijn zoontje van toen 6 maanden oud.De papa was slecht, hij ging vreemd, dit dat en zus en zo.Ik zei, ja, maar wij gaan trouwen.Oei oei.. dat huwelijk gaat 2 weken duren. Want hij gaat serieus veranderen na de trouw, hij gaat u vernederen en bla bla balWe trouwen binnen 18 dagen, dus binnen een dikke 4 weken zou ik dus gaan scheiden...Enfin, moraal van het verhaal: je weet NOOIT wat er op je pad komt!Want de vorige keer dat ik bij haar was, zou ik een lange en gelukkige relatie met hem hebben, 2 kindjes kopen en een huis bouwen.Ik denk dat het normaal is dat je schrik hebt, zeker bij een vorig slecht huwelijk.Maar weet je wat het is? Je leert uit je fouten en je zal zelf nooit toestaan dat er weer zulke dingen gebeuren.Mijn aanstaande had een vorige relatie die echt heel, heel slecht was. Hij moest alles doen en betalen en zij deed niks. Awel, nu staat hij wel op zijn strepen! (jammer voor mij, want ik ben geen huishoudelijk wonder)Maar goed voor hem.. want hij is volgens zijn familie bij mij weer helemaal zichzelf. Dus kop op meisje!! Geen stress vlak voor je trouw!
Lieve Ingrid, Ik denk dat het heel erg normaal is dat je stress hebt, het is een belangrijke belofte en als het vorige keer slecht is afgelopen... Geloof echter in nieuwe kansen! Pieker niet te hard en geniet van deze laatste 30 dagen. Ik ben ook sinds de 30 dagen ervoor (nu nog 25) extra aant piekeren, ik denk dat dat normaal is, tkomt echt kortbij hé!GroetjesCathy24/0°5/2008
Als jouw gevoel zegt dat het goed zit in jullie relatie hoef je absoluut geen bang te hebben. Het is normaal dat je je zo voelt, maar je mag je vorige huwelijk niet vergelijken met je situatie nu. Als je partner je graag ziet en jij hem, dan zit het goed. Geniet nog van de voorbereidingen!
Hallo ingrid, Bij mij is dat zo een beetje hetzelfde, ik trouw ook voor de 2 de maal en ik ben ook soms bang . Dat doet je wel iets vorige zomer waren we tien jaar samen (met ups en downs natuurlijk) en hij heeft mij dan in november verassend ten huwelijk gevraagd ik krijg er nog kippenvel van als ik eraan terugdenk, ik zie mijn ventje doodgraag en er is niets dat ik liever wil of zijn vrouw worden maar ja het voelt soms raar aan . Het zal wel de stress zijn zeker van heel het gebeuren ik moet wel nog wachten tot 12-07-08 voor die grote stap . Groetjes en veel succes
Bedakt voor de leuke reakties en voor de steun. Zal proberen er niet teveel over door te denken en me de leuke kantjes van de grote dag voor ogen te houden. Maar ergens blijft dat angstduiveltje zitten hoor.
hallo ikzelf trouw ook voor de tweede maal op 5juli2008 en heb ook deze shrik een beetje maar dat is normaal hoor en zoals vele zeggen elke man is anders en als je van elkaar houdt en het zit goed dus zou ik zeggen ga ervoor en bewandel nu het gelukspad dat ga ik ook doen.veel sucses op je mooie dag ook.