Terug naar overzicht
hoi,op trouwkaarten.nu kan je trouwcamera's bestellen het kost 5,45 EURO als je er 20 of meer besteld, de verzendkosten zijn wel 12 euro. ik weet wel niet hoe lang het duurt voor ze ze leverengroetjes
www.dressedbyjill.nl 4,50€
Misschien bij Kruidvat?
bij kruidvat iets van een 2euro80...weet wel niet hoeveel foto's het zijn
Wij hebben een oproep gedaan op onze site dat iedereen z'n digitale camera meebrengt om sfeerfoto's te nemen van aan tafel.De meeste mensen hebben tegenwoordig wel zo'n toestel en het kost niemand iets. Geen kosten aan toestellen en je ontwikkelt enkel de foto's die mooi zijn want er zal een pak onnozele shots tussen zitten. Veel geld gespaard dus.
die van dressed by jill zijn idd goedkoop en erg mooi! Wij hebben ze net toegekregen, cremekleurige met gouden hartjes in een hele mooie weddingverpakking...xxx
NaomiHoelang hebben jullie moeten wachten op de levering? Ik zag op de website dat dit kan oplopen tot 6 weken. Wij trouwen binnen 4 weken dus ik wil het risico niet lopen dat mijn camera's te laat zijn.Kimberly
blokker! ik heb er de mijne gehaald voor €3,99. Goedkoper dan het kruidvat. Ze hebben er wel maar een aantal in voorraad, dus ik heb er 2 in de buurt gedaan.
Ik heb de mijne bij Boekenvoordeel gehaald - hebben verschillende filialen - iets van een 3,99 denk ik en in verschillende kleuren roze,gele,blauw, rood ... x Nadine
Hey Kimberly, Die van de Blokker en de Boekenvoordeel zijn dezelfde. 3.99€ per stuk. Ik heb er ook een 25-tal gekocht met allemaal rode rozen op de cover !xVi en Tony07/06/08
ik heb gisteren in Blokker mijn wegwerpfototoestelletjes gekocht. 3,99 euro voor eentje met 27 foto's en een flits. Ben eens benieuwd wat dit allemaal zal geven.Groetjes,