Terug naar overzicht
Hey,vanwaar ben je precies??Ik ben van Lier en ik heb een kapster (komt door heel Antwerpen) en een visagist(binnen Lier).GroetjesKimberley12/09/2008
Hey Kimberley,Ik ben van Antwerpen (Berchem) en ook op zoek naar een kapster en visagiste. Kan je mij de contactgegevens van uw kapster en visagiste geven? (annvermeiren19@hotmail.com)Bedankt,Ann
Hey, je mag altijd die adresjes doorgeven!Bedankt!mvg Marjolein
Ohja, mijn emailadres nog: marjoleinvannimmen@hotmail.combedankt!Marjolein
heyIk ga het gewoon hier op het forum zetten. Is gemakkelijker.Mijn kapper is Kajos, heb nog geen proef gehad maar heb er een goed gevoel over. Laat nog wel weten als ik 'm heb gehad.(www.kajos.be )Mijn visagiste is van Lier(parfumerie/schoonheidsinstituut L.Dierckx)heb daar geen website van. Mijn make-up kost 25€ en dat is met proef inbegrepen. Heb daar al goede reacties van gehad. Ik weet alleen niet tot hoever(vanuit Lier) zij gaat. Voor hun telefoonnummer mag je me mailen: kimberleyfjvandenberg@hotmail.comGroetjes!!!Kimberley12/09/2008
Hoi,neem eens een kijkje op www.levisage.be . Wie weet kan ik je helpen. Ik woon in Antwerpen en kom aan huis...Lieve groetjes,Caroline