Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog precies één jaar

1-4-2005 7:57:05
Hey,

vandaag nog precies één jaar voor onze grote dag... maar ik vind dat alles zo tergend langzaam gaat... het meeste is al allemaal geregeld, onze uitnodigingen zijn zelfs al half in elkaar geknutseld, ons misboekje is quasi af... meer kunnen we nu niet doen, maar het wachten duurt mij veel te lang!!

hoe los je dit op??

groetjes,
Els

Els
1-4-2006
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 583

robben
20-5-2006
 Meld misbruik1-4-2005 8:43:23

Trouwen jullie op 1 april? Niet slecht bedoeld hoor, maar is dat een bewuste keuze om die datum te nemen? Veel succes en nog even geduld, het jaar zal wel omvliegen!

Els
1-4-2006
 Meld misbruik1-4-2005 8:44:30

Ja, bewust, als je in het onderwijs staat is dat volgend jaar de eerste zaterdag van de paasvakantie, dus ideaal voor de huwelijksreis en we wilden een speciale datum... Uiteindelijk is 1 april toch niet onoverkomelijk??

An
24-9-2005
 Meld misbruik1-4-2005 11:26:40

Dan ben je wel heel vroeg aan de voorbereidingen begonnen. Op 3 december 2004 heeft mijn ventje mij ten huwelijk gevraagd. Wij trouwen 24 september 2005. 15 december is mijn grootmoeder gestorven en stond mijn kop er niet naar om te beginnen regelen, dan de kerstdagen en half januari zijn wij rustig beginnen plannen. Wij hebben nog meer dan tijd genoeg, het meeste is al klaar en 't is nog niet stressen geweest, dus...

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik1-4-2005 20:50:05

Ik begrijp wel een beetje wat je bedoelt, maar probeer er niet te veel aan te denken. De dag zal er vlugger zijn dan je denkt. Geniet van de zomer en dan zal alles wel vlug komen. Ik stop pas volgend jaar in juli met de pil en ik heb dat gevoel als vrienden beginnen met kindjes of net papa en mama zijn geworden.

Groetjes
Valerie
d-day 03/09/05

Nancy
9-7-2005
 Meld misbruik1-4-2005 22:25:39

Beste Els,

Ik herken mij volledig in je verhaal. Een jaar geleden was ik nog 1 brok zenuwen en kon het niet vlug genoeg gaan. Wij hebben dan maar besloten om ons gedachten even op iets anders te focussen en ziezo nu hebben wij nog maar 3 maanden te gaan en nu kunnen wij alles mooi overlopen en samenbundelen.
Maar ik zou mij niet te veel zorgen maken want het is zoals Valerie zegt: geniet !

Nancy

Sofie
7-5-2005
 Meld misbruik3-4-2005 20:41:35

Hoi Els,

Ik kan er volledig inkomen hoe je je voelt. Toen mijn vriend me ten huwelijk heeft gevraagd, hadden we nog 410 dagen te gaan en nu zijn het er nog 34. Wij zijn nu echt aan het aftellen. In het begin waren we druk bezig met het voorbereiden van ons huwelijk, dan heeft het een paar maanden stilgelegen, maar sinds nieuwjaar gepasseerd is, gaan de dagen ontzettend snel voorbij. Wij kunnen onze dagen nu wel vullen met nog kleine dingen die geregeld moeten worden etc, en daar komt nog bij dat wij aan het bouwen zijn. We hebben het druk, te druk om mij al zenuwachtig te maken voor onze trouw, maar ik zal toch blij zijn dat onze dag er "eindelijk" is...

Veel succes nog,
Sofie

Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik8-5-2005 15:06:26

Hallo

Bij mij is het nog 748 dagen te gaan! Dus nog iets meer als 2 jaar. Ik ben wel nog maar 2 weken verloofd en voorlopig ben ik nog bezig met daar aankondigingen voor te maken. Ik denk dat ik binnen een jaar hetzelfde probleem ga hebben. Maar ik denk dat je dat kan oplossen door echt in detail te gaan, dat ben ik toch van plan. Hiermee bedoel ik echt zorgen dat er heel originele dingen zijn op jullie trouw. Wij zouden bijvoorbeeld een themafeest geven (we denken aan Lord of the Rings) en zouden dan ook alles daaraan koppelen.

Trouwens, voor jou is het nu nog minder dan 11 maanden! En de zomer vliegt toch altijd zo voorbij.

Groetjes

Vicky

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...