Terug naar overzicht
Hey,Ik vind het een mooi liedje. Wij gebruiken het in onze huwelijksviering na het onderteken van het huwelijksregister.Groetjes,Laurie
Hey,ik vind dit kippevel liedje!!!!!Kan nie anders ,het is ook onze openingsdans!!!!Grtz sarah
wij hebben Sugerhigh van jade anderson. zegt perfect wat we voor elkaar voelen
like the sun - ryandan
Het is zeker een heel mooi liedje. Wij hebben Everything and More van Natalia.Groetjes,Diane17 mei 08elisadiana1@hotmail.com
Hallo,Wij hebben gekozen voor het liedje Purple Rain van Prince.Dat liedje heeft een speciale betekkenis voor ons.Groetjes 01/08/08
Hey Evi, Wij hebben ook een nummer van Shania Twain gekozen maar dan You're still the one!Een nummer dat op ons lijf geschreven staat...xVi en Tony07/06/08
persoonlijk vind ik dit een typische openingsdans... ik heb op de laatste 3 huwelijken waar we geweest zijn dit liedje zien dansen als eerste dans. het is dus misschien wel een beetje cliché. Maar als dit liedje een speciale betekenis voor jullie heeft moeten jullie deze zeker nemen!!
wij vinden het een heel mooi liedje gebruiken het ook gelijk Laurie in ons huwelijksmis. voor de openingsdans hebben we een andere liedje van haar in petto.
Subliem!Ik vind het 'n kippevel liedje..Groetjes