Terug naar overzicht
Hey an,ik ken alleen kaarskesprocessie in lummenGrtz sarah
Dag AnIn het straatje tegenover de 'Paterkeskerk' is er een kaarsenwinkel. Geloof dat die straat de minderbroederstraat heet, kan dat?groetjesKerry
Ikke nog eens... Het is niet in de 'minderbroederstraat' maar wel in de 'schrijnwerkersstraat'.
heel mooie kaarsen ook bij joka, is wel van roeselare, maar ik geloof wel dat je zo ook via hun website (jokakaarsen) kunt bestellen
Dag An,We hebben ook in de streek van Hasselt gezocht naar de ideale huwelijkskaars...en gevonden! Bij De Kaarskesprocessie in de Dr. Vanderhoeydonckstraat 55 in Lummen vind je zeker wat je zoekt! Ze hebben kaarsen in alle soorten en maten en ook hele moderne, waar je je eigen foto of opschrift op kan laten drukken! Je vindt er ook heel wat fijne bedankjes voor het feest en een hele goeie service!Meer info op www.kaarskesprocessie.be 013/ 53.22.02Groetjes,Maaike en David
inderdaad het straatje tegenover de paterkeskerk... het tweede winkeltje aan je linkerkant. 'grandmothers quality candles' of zoiets, een ouderwetse naam, maar zeer moderne en leuke kaarsen. Wij hebben een witte piramide-kaars met onze namen en de datum en een grappig tekeningetje van twee mannetjes in grijs. Heel leuk voor 13euro. ik geloof dat ze iedere voormiddag en de hele woensdag dicht zijn. In één week maken ze je kaars. Heel tevreden over de service!!! zeker eens langsgaan.groetjesCarine17mei2008
Hallo An,wij gaan onze kaars kopen in scherpenheuvel bij "jongen" een toffe kaarsenwinkel die ook eigentijdse kaarsen heeft. onze voorkeur gaat naar 2 witte kaarsen die door een gouden touwtje verbonden zijn. in dat touwte hangen 2 trouwringen. maar ja, moet natuurlijk wel je stijl zijn he ;-)groetjesveronique
ok, dan ga ik daar eens kijken, bedankt voor de tips!