Terug naar overzicht
Hallo,onze DJ is DJ Starlines. www.starlines.be ze zijn geloof ik van averbode en komen op ons feest in Genk, dus Tienen zullen ze ook wel zien zitten denk ik.Heb laatst met hem gebeld en lijkt me echt een toffe gast. Prijzen vallen super mee en hun manier van werken staat me wel aan. kijk anders eens op hun site.groetjesveronique
Hallo Nathalie,Ik speel op jullie feest voor een vaste prijs .Standaard lichtinstallatie en alle overuren bij inbegrepen.Ik ben uit de streek.U vindt meer info op www.djmarc.be tel 0478-694419
BesteWij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor verschillende evenementen.Dus ook discobar.Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.Voor meer informatie kan u altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website.www.partylighting.be Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.MvgPartylighting
Hallo Nathalie,Waarschijnlijk is DJ Ricky nog vrij die dag. Je kan hem altijd contacteren via mail : charellowie@live.beSucces !
Hallo Nathalie,Van harte gefeliciteerd met je huwelijk. Augustus is dit jaar een topper voor de huwelijken. Ik moet er die maand alleen al 6 spelen. 09/08/08 is voor mij nog mogelijk en woon in het centrum van het land, afstand is echt geen probleem. Ik speel aan heel democratische prijzen. Wens je meer info, kijk dan eens op www.djjovdb.net of mail eens naar info@djjovdb.netVeel succes,DJ Jo
hey nathaliehet zou een eer zijn om uw trouwfeest te mogen verzorgenwww.themaxxx.be