Terug naar overzicht
hallo,ik raad je aan niet nathalie de bock te nemen uit sint-gillis-waas.vind haar duur, haar materiaal hing vol haar ( vind da ze op zijn minst een beetje maag uitkuisen )en ben niet tevreden over mijn haar, maar ja nu sta ik hier met een kort kopke waar ik niks mee kan aanvangen en wij trouwen in jullie :-s maar ja wie wel? tja da weet ik zelf ook nie zo goed...groetjessandy
ik ben kapster aan huis oa in regio Gent... Meer info mail me: De_krulmobiel@hotmail.com
Beste Sandy,hier Nathalie De Bock, graag had ik toch even gereageerd op uw berichtje.Ik ben op dit forum gekomen door iemand waarvan ik het trouwkapsel reeds gedaan heb... een tevreden klant dus.Allereerst dat mijn materiaal "vol" haar hing, ik ben dan ook kapster he ;o)Toen ik bij jou kwam vroeg je zelf om je haar te knippen omdat er geen model in zat, ik heb vervolgens getoond (ongeveer 4cm)hoeveel er ik ging afdoen en heb vervolgens je haar geknipt en er zelfs nog iets minder afgedaan juist genoeg om er model in te krijgen. Meer kon ik ook niet doen he.Je kan niet van mij verlangen dat als je carre-tje hebt dat je nadien lang haar gaat hebben natuurlijk. Ook wat nog belangrijk is dat JIJ persoonlijk en je ma zeer tevreden waren over het kapsel EN de make up!! Je hebt zelf een voorschot betaald om de "trouwdag" te reserveren, iemand die niet totaal tevreden is doet dit normaal niet!! Alsook was er zelfs sprake op de trouw van je broer ook langs te komen, alsnog een ontevreden klant vraagt dit normaal niet!!Dan 's avonds krijg ik telefoon van je ma, vond persoonlijk wel dat je uit respect wel zelf had kunnen bellen, om te zeggen dat de afspraak nie doorgaat. Dit omdat "haar vriend het niet mooi vond". Als je ma en jij het zeer mooi vonden en het was zeker jouw zin ...?Maar wat volgens mij de eigenlijke reden was, was de prijs (die zeker niet overdreven is). Eigenlijk had je best eerst prijs moeten vragen om te zien of het in jouw budget past. Er zijn altijd kappers die minder vragen maar je moet jezelf dan afvragen of het dan even goed gedaan is!!Spijtig genoeg komt er dan van jou zo'n negatieve uitspatting omdat je het voorschot niet terug kreeg. (Ik zit nu natuurlijk wel zonder trouw voor jouw datum, terwijl er al verschillende aanvragen waren binnengekomen maar die ik heb moeten weigeren.)Dus Sandy als je hier op wilt reageren mag je altijd sturen naar nathalie@kapsteraanhuis.be want heb niet veel zin om deze discussie langs het internet te voeren.vriendelijke groetenNathalie De Bock