TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Delphine
12-9-2008
|
30-4-2008 11:29:31
wat is er gebeurd?
|
|
veerle
2-8-2008
|
30-4-2008 13:31:21
Hallo Chantal,
Dat verbaast mij. ik heb daar mijn kleed gekocht, en was heel tevreden over de service. niets was teveel gevraagd. Wat is er gebeurd?
Groeten,
Veerle
|
|
Conny
12-7-2008
|
30-4-2008 14:31:23
Hallo chantal,
Ik ben daar nochtans ook heel goed ontvangen geweest . Wat is er juist zo slecht aan geweest .
|
|
Sofie
3-5-2008
|
30-4-2008 15:33:50
Hey,
Ik ben daar gisteren mijn kleed gaan ophalen want zaterdag trouwen wij! Ik ben heel goed ontvangen en bediend geweest, tijdens zowel de eerste als alle andere pasbeuren! Zo raar? Wat is er gebeurd? Sofie (Oosterzele) 03/05/08
|
|
maureen
10-5-2008
|
30-4-2008 16:00:57
hallo chantal!
Ik heb mijn kleed er ook gekocht en gistere afgehaald! We trouwen 10 mei 2008.
Maar ik moet eerlijk zeggen, de eerste keer dat wij er kwamen ( om eens te kijken wat ze van collecties aanboden) hadden wij ook een minder vriendelijke verkoopster.(bruinhaar met blonde mechkes brilleke, heel mager,...)
Maar als ik dan uiteindelijk beslist heb en mijn kleed er ben gaan kopen was het echt een super lieve verkoopster(iets oudere dame met bruin haar),een attente dame zij heeft mijn 2de pas gedaan ook super en nu de laatste pas was nog een andere( ook iets ouder, blonde dame), (maar ook weer niet die eerst, die zei zelfs geen goede dag) en dat was ook een super lieve mevrouw!Super attent, ze zou haar benen onder zich uitgelopen zijn om te helpen!
Maar wij hebben ook gezegt als we voor de aankoop van mijn kleed die zelfde als de eerste keer gehad hadden, dan waren we terug door gegaan!
Groetjes
Maureen & Dirk 10/05/2008
|
|
Sandra
25-7-2008
|
30-4-2008 19:54:39
Mijn verloofde is naar daar geweest voor een kostuum en heeft ook slecht gevaren. Hij had een afspraak, maar moest toch nog vrij lang wachten en toen het uiteindelijk aan hem was, was het precies allemaal te veel gevraagd. Hij heeft maar 2kostuums mogen passen, al wat hij mooi vond hadden ze zogezegd niet in zijn maat (hij heeft nochtans een volledig normaal postuur) en ze zeiden domweg dat ze hem dan niet konden helpen met zijn abnormale!!! maten. Hij is er ook ontgoocheld buitengelopen. Later is hij dan naar Conny in Aalter geweest, daar heel anders, vriendelijke ontvangst, alles mogen passen, direct alles in zijn maat, wat ik ook maar normaal vind, hij is slank en 1m80, dus niet abnormaal zoals ze in La Sposa zeiden! Wij gaan ook niet meer terug naar Roeselare hoor!
|
|
Kelley
20-9-2008
|
1-5-2008 14:18:40
Dat verwondert mij een beetje! wij zijn in januari mijn kleedje gaan kiezen en we zijn super bediend geweest. Verkoopster heeft meer dan 3 uur geduld had met mij om toch maar het juiste kleedje te hebben. Mijn mama kreeg er zelfs koffie aangeboden.
Groetjes, Kelley (20/09/2008)
|
|
sandra
18-10-2008
|
1-5-2008 22:49:26
hey Chantal,
Mijn kleedje is daar ook besteld en van alle bruidswinkels die wij gedaan hebben was ontvangst daar beste, super vriendelijke en lieve vverkoopster, niets was haar teveel. Ik kan alleen mar vol lof spreken over Lasposa en raad het ook aan aan andere bruidjes. Ik moet nog terug voor pasbeurten maar als ik een onvriendelijke verkoopster zou hebben dan vraag ik direkt iemand anders zeker weten. hopelijk is dat natuurlijk niet het geval. groetjes sandra
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|