Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 3 dagen te gaan: STRESS!

30-4-2008 11:25:28
Hallo medebruidjes,

Er stonden altijd nog zoveel dagen op de teller, nu nog 3: zaterdag is het zover voor ons!!! Ik ben altijd relatief kalm gebleven, wel eens gestrest in praktische regelingen, maar sinds gisteren is het echt niet te doen. Ik slaap minder goed, droom van vanalles (uiteraard vooral de trouw) en ik ben nerveus, ongelooflijk. Moet nu wel zeggen dat ik voor mijn laatste drie werkdagen echt superhard heb moeten werken, dus de vermoeidheid zal ook wel een rol spelen. Maar toch... Hopelijk passeert het snel, dat ik een beetje rustig kan uitkijken naar de grote dag.
Hoe kalmeren jullie?

Groetjes,

Tania
03/05/2008

Tania
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 467

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik30-4-2008 11:36:54

Hallo Tania,
dit komt wel heel dichtbij he. Bij ons nog 17 dagen! Stress heb ik nog niet (alleen wel voor mijn kapsel waar ik nog ABSOLUUT niet weet wat doen).
Maar goede raad, probeer je zenuwen de baas te blijven (kga dat ook proberen) en geniet van je dag!! Je bent gewoon de prinses zaterdag en geniet van alles!!!
Ik hoop dat het een stralende zonnige dag wordt! Veel geluk al toegewenst!
Diane
17 mei 08
elisadiana1@hotmail.com

Veerle
12-4-2008
 Meld misbruik30-4-2008 11:41:45

Wij trouwen ook zaterdag!
Vrijdag heb ik nog een beauty-arrangement geboekt bij een schoonheidsinstituut. Hopelijk zal dat de grootste stress een beetje doen afnemen.

Ze voorspellen alleszins goei weer, ik ben zo blij!!!

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik30-4-2008 12:06:25

hey,

wij trouwen ook de zaterdag! En ik begin toch ook wel wat zenuwen te krijgen. Ik weet wel dat het voor niets nodig is, maar ik slaap toch ook niet meer goed, ben steeds vroeg wakker en kan moeilijk inslapen pff
zal blij zijn als het zaterdag is!!
Verder wou ik donderdag graag naar de sauna gaan om te relaxen, maar er moeten nog zoveel (kleine) dingen gebeuren en gerief afgehaald, dat het er misschien niet van zal komen...

ik wens je alvast een mooie dag toe

groetjes,
Sofie

Sofie
3-5-2008
 Meld misbruik30-4-2008 15:31:47

Niet te doen hé! Hier ook nog 3 dagen te gaan! Ik ben de hele week thuis, dus tijd genoeg om alles voor te bereiden. 'k Ben nog redelijk kalm. Goh en we gaan geluk hebben met het weer! Veel succes, en geniet er van! Groetjes, Sofie (Oosterzele) 03/05/08

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik30-4-2008 17:43:25

Hoi Tania

Een super trouwdag gewenst. Ik zou gewoon een massage boeken bij een schoonheidsinstituut, liefst tegen de avond aan. Je komt tot rust en dan slaap je ook beter.
Groetjes
Kim

T

Meld misbruik30-4-2008 18:23:28

Hey Tania,

hier nog een 3 mei bruidje. Ook bij mij beginnen de spanningen toe te nemen. Ik ben al heel blij dat ze mooi weer voorspellen.
Alvast een hele fijne trouwdag gewenst
Groetjes

Veronique
3-5-2008
 Meld misbruik30-4-2008 22:15:03

Hopla,

ook bij ons nog drie dagen op de teller...
net mijn laatste werkdag gehad, en iedereen vond het raar dat ik er nog kalm bijliep... had meer stress bij bepaalde praktische regelingen dan nu, maar ik denk dat de grote stress nog moet komen zeker? ;-)
wel al drie dagen na elkaar afzeggingen voor het avondfeest: jammer, maar ja, de afwezigen hebben ongelijk (hoop ik ;-)

Leuk dat we toch met een aantal bruidjes op 3 mei zijn,
succes meisjes!!!

Vero

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...