Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe misboekje afwerken?

30-4-2008 14:57:23
Hoi mede-bruidjes

Hoe houden jullie je misboekje samen? Met nietjes? Met een koordje?
Wat zetten jullie op de kaft van het misboekje

Alle tips/ideeën zijn welkom!
Bedankt!

Annelies
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 626

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik30-4-2008 15:01:57

wij hebben ons misboekje met nietjes samengezet, met zo een grote nietjesmachine. koordjes leek ons niet ideaal, mijn vriendin is het jaar ervoor getrouwd en die misboekjes schoven precies los met koordjes.
op de kaft stond een foto van ons - zoals op de uitnodiging, en aan de binnenkant de datum en de naam van de kerk

maureen
10-5-2008
 Meld misbruik30-4-2008 15:46:13

hallo

bij ons heeft het kopycenter de boekjes gebundelt en geniet.
Maar ik heb al veel gezien dat het gewoon met een lintje gedaan wordt.

groetjes

Maureen & Dirk
10 mei 2008

nancy
24-5-2008
 Meld misbruik30-4-2008 19:10:09

Ons misboekje is de helft van een A4 blad(staand), we hebben er gaatjes in geperforeerd, en een lintje rondgedaan. Op de kaft hebben we een prentje van "liefde is ... samen naar het altaar" gedrukt, samen met onze namen, de datum en de plaats. Op de achterkant hebben we dan het prentje "liefde is ... jullie eigen koers naar het geluk varen". Ik vond deze prentje heel speels, het mag niet allemaal te stijf zijn. De prentjes kun je downlaeden van het internet.

Laurie

Meld misbruik1-5-2008 7:28:14

Hey,

Wij gan nieten!

Groetjes,

Laurie

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik1-5-2008 22:58:21

Hey,ons misboekje is een kleine a5(iets minder hoog),wij gaan ze perforeren en dan met een lintje binden,heb het getest en t'is in orde.
Persoonlijk vind ik binden moooier dan nieten ,ma da's ieder zijn smaak hé.

Grtz sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...