Terug naar overzicht
wij hebben ons misboekje met nietjes samengezet, met zo een grote nietjesmachine. koordjes leek ons niet ideaal, mijn vriendin is het jaar ervoor getrouwd en die misboekjes schoven precies los met koordjes.op de kaft stond een foto van ons - zoals op de uitnodiging, en aan de binnenkant de datum en de naam van de kerk
hallobij ons heeft het kopycenter de boekjes gebundelt en geniet.Maar ik heb al veel gezien dat het gewoon met een lintje gedaan wordt.groetjesMaureen & Dirk10 mei 2008
Ons misboekje is de helft van een A4 blad(staand), we hebben er gaatjes in geperforeerd, en een lintje rondgedaan. Op de kaft hebben we een prentje van "liefde is ... samen naar het altaar" gedrukt, samen met onze namen, de datum en de plaats. Op de achterkant hebben we dan het prentje "liefde is ... jullie eigen koers naar het geluk varen". Ik vond deze prentje heel speels, het mag niet allemaal te stijf zijn. De prentjes kun je downlaeden van het internet.
Hey,Wij gan nieten!Groetjes,Laurie
Hey,ons misboekje is een kleine a5(iets minder hoog),wij gaan ze perforeren en dan met een lintje binden,heb het getest en t'is in orde.Persoonlijk vind ik binden moooier dan nieten ,ma da's ieder zijn smaak hé.Grtz sarah