TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
ellen
20-9-2008
|
30-4-2008 16:16:20
Dag Riet,
wij houden ons feest in Ter Poorte in Wellen. Wij trouwen wel pas in september maar ik heb er toch al positieve reacties van gehoord. Eveneals het Krekelhof en het Rubenshof. Zelf zijn wij al eens naar een huwelijkfeest geweest in zaal Norfolk, ook dit was een hele mooie locatie. Groetjes, Ellen
|
|
Els
|
30-4-2008 16:49:40
Hey!
Een hele lijst als jullie deze eerst allemaal willen gaan bezoeken... ;-)
Het Fijn Genoegen, daar ben ik twee weken geleden nog geweest en de zaal was super mooi aangekleed. Het eten viel wat tegen, maar het dessertbuffet was super lekker!!!
Rubenshof, zijn we een aantal jaren geleden geweest en ook dit was positief.
Veilingshuis in St Truiden, viel ook bij ons in de smaak. Mooie zaal, lekker eten,... er was telkens niets op aan te merken.
Chateau de la Motte, is een prachtige omgeving en heeft echts iets sprookjesachtig! Enkel de inrichting viel ons er tegen, omdat dit toch nog wat oudbollig is...
Voor de rest geen ervaring met jullie andere mogelijkheden.
Veel succes ermee!
Groetjes, Els
www.elsenphilip.bruiloftsite.nl
|
|
ellen
20-9-2008
|
30-4-2008 17:23:35
ik wil nog even vermelden dat, "De Kleine Graaf" in s'Herenelderen, als dit nog binnen jullie regio valt, ook zeker en vast de moeite is om eens een kijkje te nemen. Héle mooie zaal.
Groetjes
|
|
nathalie
9-8-2008
|
1-5-2008 14:50:52
Hey Riet, Waterhoek is heel goed! Ons feest gaat door in Montenaken, in een andere zaal dan in de gebouwen van 't fijn genoegen, maar dus welmet eten en bediening van 't fijn genoegen... Groeten, Nathalie.
|
|
Evy
29-8-2008
|
1-5-2008 20:38:39
Rubenshof in Alken ben ik een tijdje geleden naar een bruiloft geweest, de bediening was me daar niet echt bevallen, het eten werd heel snel afgeruimd vond ik. In de waterhoek is mijn verloofde al vaak gaan eten met het werk en dat is hem telkens heel goed bevallen en zeker het dessert. Zelf geven wij ons feest in The British te bilzen
|
|
Kim
10-8-2008
|
5-5-2008 16:10:18
De Beekhoeve is echt tof, zeker in de zomer kan het daar heel mooi zijn. Eten was best lekker, receptie was echt SUPERGOED in orde. groetjes
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|