Terug naar overzicht
Het onze uitnodiging is als volgt:Wat wij al heel lang weten willen we nu echt nooit meer vergetenwij blijven voor altijd bij elkaardat bezegelen met ringenlijkt ons een mooi gebaarJoke & Wimgeven elkaar hun jawoord op 12 juli 2008Graag nodigen wij jullie uit op de kerkelijke inzegening op zaterdag, 12 juli 2008 om (uur) in (kerk) te (plaats)onze ouders:namen van drie ouder - koppels (ouders zijn gescheiden => geen adressen) Ons adresKaartje receptie:Joke & wimen hun oudersnodigen u van harte uit op het avondfeest op zaterdag 12 juli 2008 om 18.30gelegenheidsadres:graag bevestigen voor 14 juni 2008tel Joke Tel wimCadeautip: na het trouwen, beginnen we ons huisje te bouwen. wil je ons hierbij wat schenken, dan kunnen wij wel iets bedenken: envelopje en 'of' rekeningnr.Receptie: idem maar met volgend versje: nodigen u van harte uit op de huwelijksreceptie op...om samen met hen een borrel te drinken en zo op een goede toekomst te klinken.het stadhuis hebben wij dus niet vermeld op de algemene uitnodiging. dat was echt voor intieme kring, vonden wij. Hopelijk ben je dr iets mee!Grts en nog veel succes bij alles!Joke12-07-08
Wij hebben hetvolgende:Ik hou niet van je omdat je perfect bent. Ik hou van je omdat je perfect voor mij bent.dan onze namen en de datumNa ons wettelijk huwelijk op 17 oktober in het stadhuis van Leuven zeggen wij een dag later volmondig ja in de St Laurentiuskerk te Meeswijk om 15.30 uur.Wij zouden het heel fijn vinden u in Meeswijk te ontmoeten en hopen dat u daarna met ons wil verder feesten in zaal Elysee te Genk vanaf 18 uur.aan andere binnenkant (vierkant dubbel )kaartje)Uw aanwezigheid, uw gelukwensen en uw lach zijn het mooiste geschenk op onze huwelijksdag.Mocht u ons toch met iets willen verrassenDan hopen wij dat het in een envelopje zal passen...Ons adres: XXXXXXXXXXXZaal Elysee: XXXXXXXXXXXXXXXMeer info:veroniquedominik.onzetrouwpagina.com Gelieve ons te verwittigen of u al dan niet aanwezig kan zijn voor 1 oktober op 0XXX of op XXXXXXXXXXXhopelijk heb je er iets aanklinkt wel raar natuurlijk zo zonder kaartje errond he ;-)groetjesveronique
Dag Annick,Wij hebben drie aparte kaartjes (telkens in een andere kleur en het tweede iets groter dan het eerste, het derde nog iets groter dan het tweede en die hangen we aan elkaar vast).Op het eerste staan gewoon onze namen: Hanne en schuin daaronder met een beetje plaats tussen RobinOp het tweede kaartje staat:WIJ TROUWENzaterdag 5 juli 2008om 11.30uin de parochiekerk van WiekevorstWij nodigen u van harte uit om dit met ons te vieren.En dan de namen van onze fiere oudersOp het derde kaartje staat het volgende Wij nodigen u graag uit op het avondfeestvanaf 18.30u in feestzaal De Salmhoeve, adres feestzaal.Graag een seintje voor 5 juni:en onze telefoonnummersCadeautip:het symbool van een envelopje of rekeningnummer ....Dat is't eigenlijk. Het derde kaartje is bijna hetzelfde voor de mensen die op de receptie worden uitgenodigd. Dus kaartje 1 en 2 zijn voor iedereen hetzelfde. Het derde is afhankelijk van receptie of avondfeest.We hebben er niet teveel tralala aan voorzien, gewoon korte maar krachtige informatie.Wij hebben ook geen versje. Wij vonden dat niet nodig. Uur stadhuis vermelden we niet want daar wordt toch alleen maar de suite op uitgenodigd.Veel succes ermee!Heb je nog vragen dan mag je me ze altijd stellen!Hanne
Alledrie heel erg bedankt ik ben er echt mee geholpenDikke kussenAnnick