TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Conny
12-7-2008
|
30-4-2008 17:58:10
Hallo joke,
Wij trouwen ook op 12-07-08 en wij zijn ook al bezig van in februari met onze uitnodigingen( wel een beetje onze schuld hoor ik kwam altijd tijd tekort als ik om de proefdruk moest) maar ze zijn sinds zaterdag in mijn bezit en ben volop bezig met het vouwen en samensteken . Daar kruipt ook nog veel tijd in hoor . Maar nu met een lang weekend voor de boeg hoop ik er toch mee klaar te zijn . zodanig dat ik ze ook kan gaan afleveren .
groetjes en veel succes
|
|
JOKE
12-7-2008
|
30-4-2008 18:13:35
Hey Conny,
Leuk dat jullie dezelfde dag trouwen! Waar trouwen jullie dan? Wij in Leuven en Herent.
sturen jullie de uitnodigingen dan ook al volgende week op? begin te twijfelen of dat niet te vroeg is. maar ja, tis dan wel vakantie, hé
moeten jullie verder nog veel doen? Wij gaan na de kaartjes verder doen met ons boekje (is al halfweg)
Jij ook nog veel succes! En hopelijk schijnt het zonneke die dag, hé! ;)
Joke
|
|
cathy
7-12-2008
|
30-4-2008 19:07:38
hey bruidjes, wij trouwen ook op 12-07-08 tof he. wij hebben de uitnodigingen sedert vrijdag in ons bezit. ze zijn al allemaal geplooid nu nog juist ineen steken. wij trouwen in eeklo voor de wet en in gentbrugge voor de kerk groetjes cathy
|
|
Els
19-7-2008
|
1-5-2008 13:12:20
Dag Joke, Wij trouwen op 19/07/08 in Winksele :-) Heb sinds 2 weken de uitnodigingen, maar ben nog enveloppen aan het schrijven. Bij ons zullen ze over 1 à 2 weken de bus opgaan. Waar haal jij je bruidsboeket? en kapper? en maquillage? Ik moet nog alles regelen... Groetjes, Els
|
|
JOKE
12-7-2008
|
2-5-2008 11:10:23
Hey Els,
Fijn dat er nog iemand van onze kanten is ;) Bruidsboeket haal ik bij Laenen in Leuven. Maar bij Bloemenrijk in herent hebben ze dr ook hele mooie, heb ik horen vertellen. Kapper en maquillage komt een vriendin van mij doen, dus daar kan ik je niet bij helpen. Maar momenteel ga ik wel bij Elegans in herent naar de schoonheidsverzorging en zonnebank enzi en echt héél content van! En de kapper doe ik normaal (maar dus niet voor de trouw) bij Martinique in Herent, ook héél tevreden over!
Veel succes bij alles! Joke
|
|
Conny
12-7-2008
|
3-5-2008 13:19:09
Hallo Joke,
Wij trouwen in Diksmuide west vlaanderen enkel voor het gemeentehuis . Wij zullen vanaf volgende week beginnen met bij de dichste familie de uitnodigingen rond te dragen en daarna al de rest op de bus . Ik ken een koppel die de week voor ons trouwt en die hebben veertien dagen geleden al hun annonces verzonden, dus ik vindt wel dat we er ook mogen aan beginnen . Ik mag nu woensdag voor een eerste pasbeurt verder is alles al bijna gereed ( mijn ventje en zijn zus zijn donderdag om een kostuum geweest, best spannend maar ik vertrouw hen )de trouwringen daar moeten we nog aan beginnen . Ik vindt dat het nu plots zo snel begint te gaan .
Succes
|
|
JOKE
12-7-2008
|
5-5-2008 17:14:29
Hey Conny,
Ja, 't gaat echt heel snel vanaf nu. Alles heeft zo lang stilgestaan precies, en nu vliegt dat zo. Maar wel fijn natuurlijk! intussen hebben we onze uitnodigingen ook afgegeven en verstuurd. Dus de meesten zullen ze woensdag wel krijgen. Ben wel blij... Heb zaterdag ook mijn eerste pas gehad, en had weer het 'wauw'- gevoel, dus das goed, hé. zal woensdag aan u denken, se. Toch altijd een magisch moment, hé. trouwringen zijn besteld, zijn nu nog aant wachten... misboekje is opgestuurd naar de pastoor en als dat goed is, nog de lay - out enzo doen. en dan deze week de menu kiezen...
jaja, vanaf nu zal is het wel wat werk, hé. Maar allemaal zo fijn om te doen ;)
Groetjes! Joke
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|