Nu Online
Momenteel zijn er 423 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Nog 3 maanden te gaan ...

1-4-2005 22:18:16
Hallo,

Pas vandaag ben ik mij beginnen te beseffen dat wij nog maar 3 maanden te gaan hebben voor onze trouwdag (09/07/2005). Iedereen vraagt of ik zenuwachtig ben of zo maar eigenlijk ben ik dat niet. Had je mij diezelfde vraag verleden jaar gesteld, dan zou ik als 1 brok zenuwen rond gelopen hebben.
Hoe zit het met jullie?

Nancy & David
09/07/2005

Nancy
9-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 724

fietje
24-9-2005
 Meld misbruik1-4-2005 23:51:45

Hoi Nancy,

Mercikes voor je reply op m'n item. Ik denk wel dat het een emotioneel moment zal worden: je dankwoord enzo.

Nu, van mij is het nog 5 maand te gaan. Ik dacht dat ik echt vol met stress ging zitten maar ik blijf nog redelijk kalm bij alles.

Ik denk dat een maandje ervoor wel redelijk stress-achtig zal worden!

Veel succes en tot op het forum.

Groetjes,
Fietje

Emmy
4-5-2005
 Meld misbruik2-4-2005 7:51:53

hallo, ik heb nog 35 dagen te gaan en de zenuwen beginnen nu wel aan te komen, vooral ben nog steeds aan het wachten tot wanneer mijn trouwkleed binnen komt om te gaan passen (is besteld van 11/01/05!)een geluk dat mijn toekomstige altijd zeer rustig is en zo mij ook kan gerust stellen :)

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik2-4-2005 10:40:08

Nog 5 maanden te gaan en ik heb momenteel ongelooflijk veel zenuwen. Overal merk ik nu zoveel scheidingen op. Dan krijg ik wel schrik. Aan de kant van mijn moeder is niemand nog samen met hun eerste man. Ze zijn allemaal gelukkig hertrouwd met hun 2e man (uitgenomen mijn moeder die voor de 4e keer gaat trouwen). Ik ben heel gelukkig nu en wil de rest van mijn dagen wel zo slijten, met nog een paar boelekes erbij natuurlijk. Herkennen jullie een beetje de schrik van de weinige geslaagde huwelijken? Ik verlang wel al heel hard, maar dat betekent meteen bijna het einde van de zomer. ;-)) (4/09/05)

Groetjes
Valerie

Van der Auwera
9-7-2005
 Meld misbruik2-4-2005 12:45:53

Hoi Nancy,

Wat een toeval wij trouwen ook op 9 juli 2005. Echt zenuwachtig ben ik niet, maar het kriebelt wel. Het kan nu niet snel genoeg gaan.

Groetjes,
Ann

fietje
24-9-2005
 Meld misbruik2-4-2005 20:57:49

Hoi Valerie,

Ik snap het gevoel die je hebt. In onze situatie is dit ook zo: langs m'n vriend z'n kant is iedereen gescheiden. Z'n ouders mislukken telkens in hun relatie dus dat maakt me ook wat bang.
Maar weet je wat Valerietje: we zullen er het beste van maken en aan de buitenwereld tonen dat we wel zullen slagen!

Groetjes
Sophietje

fietje
24-9-2005
 Meld misbruik2-4-2005 20:57:49

Hoi Valerie,

Ik snap het gevoel die je hebt. In onze situatie is dit ook zo: langs m'n vriend z'n kant is iedereen gescheiden. Z'n ouders mislukken telkens in hun relatie dus dat maakt me ook wat bang.
Maar weet je wat Valerietje: we zullen er het beste van maken en aan de buitenwereld tonen dat we wel zullen slagen!

Groetjes
Sophietje

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik4-4-2005 12:47:00

Nog 89 dagen te gaan!
En ik begin me ineens nerveus te maken!
Erg he!

Pffffffffffffffffffff

Ann
2-7-2005
 Meld misbruik4-4-2005 13:08:58

Hoi,

Bij ons ook nog 89 dagen en ik voel de kriebels elke dag toenemen. We mochten dit weekend onze trouwringen gaan halen en ze zijn echt prachtig. Binnen 2 weken mag ik mijn kleedje opnieuw gaan passen, ik kijk er zo naar uit!

Nog veel plezier!
Ann

natalie
7-11-2005
 Meld misbruik4-4-2005 15:03:25

ik heb nog drie weken te gaan (22/4) en ken maar 1 woord: ssstttrrreeeeesssssss! dat het maar rap zo ver is want mn nagels zijn al verdwenen!

kathleen
9-7-2005
 Meld misbruik5-4-2005 13:29:18

Hey, wij trouwen ook op 9 juli 2005 en ook al zijn de meeste zaken al geregeld, het begint bij mij toch ook al serieus te kribbelen!!!!! Mijn kleed is al besteld, de trouwringen hebben we al, mijn vriend zijn kostuum is al gekozen, fotograaf, vervoer en ceremoniemeester zijn ook al geregeld. Nu alleen nog de uitnodigingen en ons misboekje afwerken. En een plekje vinden in de omgeving van Mechelen om foto's te nemen bij slecht weer.
Ik had nooit verwacht dat er zoveel komt bij kijken en dat ik het zo spannend zou vinden.

Kathleen
(09/07/2005)

Joeri
9-7-2005
 Meld misbruik7-4-2005 20:16:00

Tja, wij trouwen ook op 3 juli, en hoewel het meeste reeds geregeld is, zijn er toch nog de ringen, schoenen, uitnodigingen, bedankjes, aanpassen van de kledij,enveloppendoos, om nog maar te zwijgen van de tafelschikking die pas naar het einde toe kan gebeuren. En we hebben nog steeds geen locatie voor de foto's. Dus ja, hier zijn wel een beetje zenuwen, maar wakker liggen doe ik er (nog) niet van ;-)

Joeri
9-7-2005
 Meld misbruik7-4-2005 20:17:32

en met 3 juli bedoelde ik uiteraard 9 juli :-)

Joeri & Günther

carolien
2-7-2005
 Meld misbruik8-4-2005 19:15:55

hoi,

Wij trouwen op 2 juli en nu beginnen te kriebels ook te komen. Deze week zijn we onze trouwringen gaan afhalen en dan is het nog eens een stapje dichterbij.

Aangezien wij allebei in het onderwijs staan, tellen wij af in schoolweken en de dingen die ons daar nog te doen staan. En dan spreek ik nog niet van de weekends!
Binnenkort is het mijn verjaardag, dan mijn nichtje haar comunnie, mijn tante trouwt 20 mei, het weekend daarop gaan we met een hoop vriendinnen op weekend, dan moet ik op zeeklassen met mijn klasje, de rapporten moeten klaar zijn, dan vrijgezellenavond en twee weken later is het dan al zover!!!!!!!!!!!!!!
En dan moet ik tussendoor mijn kleed nog gaan passen en de menu's gaan kiezen!
HELP!!!!!!!!!

ZENUWEN!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk dat het er heel snel zal zijn, zal er maar ten volle van genieten!

vele groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...