Nu Online
Momenteel zijn er 678 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelindeling met gescheiden ouders?

30-4-2008 18:47:41
hallo meisjes,
We willen natuurlijk graag onze ouders aan de eretafel, maar hoe plaats je ze het best als het gaat om gescheiden ouders?

Groetjes
Kristien

Kristien
25-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 363

veerle
21-6-2008
 Meld misbruik30-4-2008 20:34:47

Hey,
Mijn ouders zijn ook uit gescheiden en wij kozen ervoor om aan tafel te zitten met onze getuigen en de ouders bij hun vrienden of familie te laten zitten.
Misschien jullie twee in midden, met langs elke kant één van je ouders met telkens hun partner.
Groetjes, Veerle

eline
5-9-2008
 Meld misbruik5-5-2008 14:35:03

Hey Kristien,

Mijn ouders zijn ook gescheiden en wij doen het als volgt

Ovale eretafel
midden bruid en bruidegom
naast bruid, haar pa met partner en dan haar getuige met partner
naast bruidegom, zijn ouders en daarnaast zijn getuige met partner

mijn moeder met partner recht tegenoven bruid en bruidegom en tussen de getuige van bruid en bruidegom

zo zitten de ouders dicht bij het trouwkoppel

ik heb wel geluk dat mijn ouders nog redelijk overeenkomenn en op deze dag zullen ze zich wel gedragen

De andere optie was met getuigen en broers en zussen aan de eretafel te zitten maar dat vonden mijn schoonouders niet kunnen en voor ons maakte het niet echt uit

hopelijk begrijp je het een beetje

groetjes ELine
05/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...