Nu Online
Momenteel zijn er 332 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

walking dinner

30-4-2008 19:17:16
hallo,

hoe gaat een walking dinner juist in zijn werk? zit men dan ook aan tafels en moet men dan naar een soort buffet gaan en nemen wat men wil? of komen er mensen met schotels rond en blijven de mensen de hele avond rechtstaan?

alvast bedankt voor de reacties

Evy
2-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 965

Tamara

Meld misbruik30-4-2008 20:36:19

Wij doen ook een walking dinner op ons avondfeest. Verspreid over de zaal (en hopelijk ook buiten) staan 4 standen met telkens een buffet met showcooking uit een ander land.
Het is de bedoeling dat je telkens kleine porties kunt nemen per land en dat je per stand verschillende keren kan gaan kiezen.
Er zijn voldoende tafels en stoelen voorzien, maar om een losse sfeer te houden, doen we geen tafelschikking. Iedereen gaat zitten waar 'm goesting heeft ;)

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-5-2008 3:30:25

wij hebben een walking dinner met kleine gerechtjes op bordjes.
Ze komen rond met 15 verschillende gerechten gaande van carpaccio, garnaalcocktail, asperges, zwezerikken, creme brulee, chocolademousse enzovoort

wij voorzien wel genoeg stoelen voor iedereen. Maar iedereen kan staan of zitten waar hij wil

omdat we zelf al 2x pech hebben gehad met naast wie we op een feest moesten zitten, vinden we dat een goede oplossing

julien

Meld misbruik1-5-2008 10:08:51

Al te vaak wordt het woord "walking dinner" in de mond genomen en krijgt u een buffet voorgeschoteld. Een walking dinner gebeurd rechtstaande en de gerechten worden gepresenteerd op kleine bordjes. Er is geen sprake van zitplaatsen !!
Mijn mening is een echte walking dinner niet geschikt voor een huwelijk, wel een variatie daarop, dus...... een buffet met klassieke tafelschikking.

Aline

Meld misbruik1-5-2008 14:35:09

Vraagje aan Tamara..
Hallo,

ik speel ook met dit idee in mijn hoofd. Welke landen heb je genomen? Doe je erna ook een dessertopstelling?
Ik ben van plan om zoveel mogelijk staantafels te zetten, maar ook lounge hoekjes in te richten en mss vr de grootouders toch ergens een tafel te plaatsen.

succes!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik1-5-2008 20:08:37

@julien
het lijkt me toch duidelijk dat mensen die voor een walking dinner opteren juist geen gewoon buffet met klassieke tafelindeling willen???

brendy
13-9-2008
 Meld misbruik2-5-2008 10:45:53

Hallo,

Wij gaan een walking dinner doen. Wij doen een buffet waar iedereen mag nemen wat hij wil, dit zijn allemaal kleine verschillende zaken.
Er zullen lage zittafels met stoelen zijn (voor de oudere generatie) en hoge praattafels,hieraan staan ook krukjes (anders heel de avond rechtstaan = veel te lang). Er zijn dus geen vaste plaatsen en dat vind ik de max!!! Ik heb ook al eens serieus pech gehad op een trouwfeest en dat wil ik niemand aandoen. Ik zie zelf mijn ouders doodgraag, maar ik wil er niet heel de avond langs zitten :)
Mijn plan is om met mijn bordje vol lekker eten bij iedereen een hapje mee te gaan eten en een klapke te doen, zodat wanneer de openingsdans begint ik mij helemaal kan smijten en een feestje kan bouwen. Dan heb ik mijn "plicht" al gedaan en niemand hoeft zich verwaarloost te voelen :)
succes ermee!

groetjes,
Bren
13/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...