Terug naar overzicht
Kapster Pompidou uit Gent?www.pompidou.be
Ik ga al jaren naar Kim Beeckman in Zwijnaarde (09 245 10 58) en ik ben er zeer tevreden van. Hij heeft mijn kapsel al eens op proef gedaan en het was heel mooi. Precies wat ik wou. Het is een kapsel in Linea Raffaelli stijl. Over 9 dagen doet hij het voor "echt"!Bovendien ook helemaal niet duur en een mooi salon.Groetjes,Laurie
Hallo,Mijn zus trouwt op 20 augustus en ze neemt haar vast kapster, deze komt aan huis en woont in merelbeke dacht ik. Ik zal haar het nummer eens vragen. Tenzij je al iemand zou gevonden hebben?Groetjes
Dag Ilse,Ik zou het heel tof vinden als ik het nummer van de kapster van je huis zou kunnen krijgen...Ik heb ondertussen al naar Pompidou gebeld, maar deze kunnen niet aan huis komen omdat ze al een trouw doen die ochtend. Ze kunnen eventueel wel in hun kapsalon in Gent mijn kapsel doen. Binnen twee weken ga ik eens proberen.Toch zou ik nog altijd het liefste een kapster aan huis hebben. Onze huwelijksdag is nogal druk (burgerlijk en kerkelijk huwelijk op dezelfde dag) en ik zou me 's ochtends liefst op m'n gemak kunnen klaarmaken bij m'n ouders thuis...In elk geval al heel erg bedankt om het nummer van de kapster van je zus aan te bieden!Groetjes,Merel