TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ilse
13-9-2008
|
1-5-2008 0:14:12
Hey Laura,
Als jij en hekel hebt aan die kousen: vooral NIET aandoen!! Anders loop je er een ganse dag ongemakkelijk bij. En trouwens: In de zomer hoef je geen kousen te dragen, veel te warm! En niemand die ze ziet. Wij trouwen in september, zonder kousen, met gladde beentjes, onder mijn lange rok hoeft niemand te komen piepen of er al dan niet kousen onder zitten en ik haat ze ook!! Veel succes om je mama te overtuigen en anders speel je ze overdag tussendoor maar ergens uit ;-) groetjes, Ilse
|
|
Diane
16-5-2009
|
1-5-2008 0:26:15
Ik doe ook absoluut geen nylonkousen aan. Ten eerste ziet niemand ze en ten tweede heb ik een hekel aan nylonkousen. Je moet doen waar je je zelf goed mee voelt. Vroeger deed men dit aan, maar die tijd is voorbij hoor. Mijn moeder had ook al gezegd, je gaat toch kousen aandoen anders zal je pijn aan je voeten hebben, maar ik doe er zeker geen aan. En jij trouwt in volle zomer, neen echt waar, niet aandoen. Groetjes Diane 17 mei 08 elisadiana1@hotmail.com
|
|
Laurie
|
1-5-2008 7:17:46
Hey,
Ik draag wel nylons (stay-ups). Mijn kleed heeft een soort hoepel in de rok en als ik zit, gaat mijn rok een beetje omhoog staan. Ik vind het toch een mooier effect met kousen. Bovendien (en waarschijnlijk het belangrijkste) heb ik minder snel pijn aan mijn voeten als ik kousjes draag. Bij mij is het dus vooral voor mijn eigen gemak. Als jij beter op je gemak voelt zonder, draag er dan geen! Doen waar je zin in hebt!
Groetjes,
Laurie
|
|
betsy
6-6-2008
|
1-5-2008 8:17:31
hoi, ik draag er wel...kwestie van geen pijne voetjes te hebben DE dag, hou er rekening mee dat je veel zal staan en je zeker met warm weer branderige voeten zal krijgen... stay ups zitten toch niet zo vervelend... succes!
|
|
Britt
9-8-2008
|
1-5-2008 9:47:57
Hallo,
ik ga ook geen nylonkousen dragen. Ik krijg al kriebels als ik er aan denk, die dingen in de zomer... Warm, een 'winterse' aanblik, ... Persoonlijk vind ik het ook absoluut niet mooi, zeker in combinatie met vrij open schoenen.
Maar goed, dit is een kwestie van smaak en daar valt niet over te twisten.
Laat je in elk geval niet beïnvloeden door anderen. Het is toch jouw huwelijk?!
Groetjes, Britt
|
|
Katrien
18-8-2007
|
1-5-2008 10:28:16
Hoi,
Ikzelf heb er wel gedragen en wij zijn ook op een warme zomerdag in augustus getrouwd. Had wel stay-ups aan. Totaal geen last van gehad, bleven perfect zitten en helemaal niet te warm. En idd is het ook beter voor je voeten... En voor de foto's komt het ook wel mooier uit als je kousen aanhebt. Ik zou zeggen: doe wat jij wilt! Het is jouw dag!
Groetjes, Katrien www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
|
|
Kim
2-8-2008
|
1-5-2008 10:44:17
Hoi, Ik heb een poging ondernomen om mijn schoentjes in te lopen (het zijn super gemakkelijke) en na een uurtje begonnen mijn tenen door te schuren (de bovenkant), omdat je zweet en dan gaan je glijden... ik wou ook geen nylon kousen maar dit zorgt er wel voor dat je geen blaren of open tenen krijgt...
|
|
Liesbeth
|
1-5-2008 11:20:22
Hallo,
Ik heb mijn trouwjurk bij Nicky Vankets gehaald (zijn winkel in Beverlo; E&R nvdr). Ik was eerst ook niet zo voor nylonkousen en trouw ook in augustus. De verkoopster daar raadde me aan om er toch te nemen. Volgens haar loopt het zweet gewoon langs je benen af als je geen draagt. Bovendien zouden de kousen blaren aan je voeten voorkomen. Ik heb dan ook ook voor stay ups gekozen én een mooie kousenband. Zo heeft mijn ventje er ook wat aan ;-)
Groetjes
Liesbeth
|
|
Sofie
3-5-2008
|
1-5-2008 12:07:30
Hey,
ik trouw overmorgen en doe ook geen kousen aan. Ik vind ze ongemakkelijk zitten... Van dat zweten en in de schoenen kan ik alleen maar zeggen dat je anders in de zomer toch ook geen kousen draagt. En ik heb nog nooit zweet op mijn benen gezien dus...
|
|
betsy
6-6-2008
|
1-5-2008 12:29:23
@ sofie, proficiat met je huwelijk overmorgen!!! neem voor alle zekerheid toch maar je kousjes mee want overmorgen zal je dan voor de eerste keer in je leven ervaren dat zweet heus wel langs je beentjes kan lopen!! je zal nog aan ons denken...en euhhhhhhh...laat ons weten of het wel zo was é ;-)
|
|
Kim
2-8-2008
|
1-5-2008 14:56:06
@Sofie, nee neen ik draag ik de zomer ook nooit nylon kousen, maar meestal draag ik ook geen toe schoenen in de zomer(het zijn juist deze die blaren veroorzaken. ik zou ook alleen maar kousen aandoen in geval van toe schoenen (dus geen open teen).
|
|
betsy
6-6-2008
|
1-5-2008 15:06:19
hoi, mijn kousen zijn volledig naadloos...aan de teen is dus helemaal niks te zien...tenzij je er met je neus op gaat zitten misschien wel...maar ik verwacht niet dat iemand dat zal doen...tenminste dat hoop ik dan toch...
|
|
Tania
3-5-2008
|
1-5-2008 17:23:05
Hey,
Ik heb ook een grondige hekel aan nylonkousen, draag dat eigenlijk nooit, maar onder mijn kleed doe ik overmorgen wel stay-up kousen aan. Zoals reeds aangehaald owv de schoenen die dan toch iets comfortabeler zitten. Ik neem ook wel Compeed pleisters mee, en een extra paar schoenen voor het dansen. Dan zal mijn kleed wel wat slepen zonder hak, maar who cares op het einde van de avond ;).
In putje zomer zou ik ook wel twijfelen hoor, maar ja, die schoenen....
Groetjes,
Tania
|
|
Laura
11-7-2009
|
1-5-2008 17:28:07
Hey
Bedankt voor de reacties :) Ik had er nog helemaal niet aan gedacht dat het je voeten beschermt tegen blaren waar ik ontzettend veel last van heb, zeker in zowat chiquere sandaaltjes. Ik kan idd eens stay up kousen proberen, ik kan ze eventueel nog later in de avond uitdoen he (hotelkamer is aan feestzaal). Meestal dans ik op feesten toch op mijn blote voeten, iets minder pijnlijk.
Groetjes Laura
|
|
sarah
18-7-2008
|
1-5-2008 22:51:04
Hey,wat ik nu ga vertellen gaat heel raar klinken,maar ik heb deze tip van een vriendin die al getrouwd is,en zij heeft die tip van de bruidsboetiek gekregen: Als je geen nylon kousen wil dragen,ma vreest voor zeren voeten door blaren of "schuren" in je schoenen,dan moet je in de teen en in de hiel van je zoon een half inlegkruisje plakken,dat houdt je voeten op de plaats en het neemt vocht op.
Grtz sarah
|
|
Lieve
1-9-2006
|
4-5-2008 12:16:01
Hey,
Sarah, ik heb die tip ook al eens gekregen van een schoenmaker, dus het zal wel kloppen.
Ik heb toch nylonkousen aan gedaan hoor, ook al trouwde ik op een heel warme eerste september. Ze hebben mij geen moment gestoord en mijn voetjes waren mij dankbaar. Bovendien hebben wij één hele mooie sensuele foto laten nemen, waarbij Michael naast mij zit, mijn been omhoog... Hij heeft voor die foto mijn rok omhoog gedaan tot aan mijn kousenband. En neem het van mij aan: dat was véél mooier met kousen aan.
Zeg dus niet te snel dat ze je benen toch niet te zien krijgen...
Groetjes, Lieve
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|