Terug naar overzicht
Hoi,Heb je als eens op zijn website gaan kijken ? Ik ben bij hem langsgeweest zonder afspraak. Je bent niet verplicht de ringen in koppel te kopen. De prijzen zijn niet duurder hierdoor. Wij hebben uiteindelijk bij Hans Sonnaert in Sint Niklaas gekocht en hij past dezelfde werkwijze toe.Wat ik wel denk, is dat je een voorschotje zal moeten geven maar hoeveel is afhankelijk van de gekozen ringen.GroetjesNancy
beste Fietje,Wij hebben onze ringen bij Wim Meussen besteld. Het was geen enkel probleem om die ringen apart te bestellen, ze forceren totaal niet om ze in duo te nemen. Wij zijn er gewoon naar toe gegaan, zonder afspraak en dat was geen enkel probleem. Wij hebben een voorschot van 100 euro gegeven, nu ook niet om achterover te vallen he! Deze week zijn we ze gaan halen. En ik moet zeggen , ik vind ze echt prachtig. Kan nu niet stoppen met er naar te kijken! En je mag die dan niet aandoen!! Grrr! Gelukkig dat ze ondertussen veilig weg steken! Nog heel veel plezier! Het begint spannend te worden, nog 85 dagen te gaan voor ons!Groetjes!