Nu Online
Momenteel zijn er 423 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen Wim Meeussen

2-4-2005 21:03:47
Hallo iedereen,

Ik heb een vraagje voor degene die effectief een ring hebben gekocht bij Wim Meeussen.
Stel dat mijn vriend & ik hierin niet overeen komen, kan je dan elk apart een ring kopen of worden ze in duo verkocht???
Onze smaken verschillen nogal en zou het jammer vinden dat ik hierdoor geen ring van hem kan kopen.
Plus: moet je een afspraak maken om de ringen te gaan bekijken?

Groetjes,
Fietje

fietje
24-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 445

Nancy
9-7-2005
 Meld misbruik3-4-2005 18:39:09

Hoi,

Heb je als eens op zijn website gaan kijken ? Ik ben bij hem langsgeweest zonder afspraak. Je bent niet verplicht de ringen in koppel te kopen. De prijzen zijn niet duurder hierdoor.
Wij hebben uiteindelijk bij Hans Sonnaert in Sint Niklaas gekocht en hij past dezelfde werkwijze toe.
Wat ik wel denk, is dat je een voorschotje zal moeten geven maar hoeveel is afhankelijk van de gekozen ringen.

Groetjes

Nancy

carolien
2-7-2005
 Meld misbruik8-4-2005 19:09:42

beste Fietje,

Wij hebben onze ringen bij Wim Meussen besteld. Het was geen enkel probleem om die ringen apart te bestellen, ze forceren totaal niet om ze in duo te nemen. Wij zijn er gewoon naar toe gegaan, zonder afspraak en dat was geen enkel probleem.

Wij hebben een voorschot van 100 euro gegeven, nu ook niet om achterover te vallen he!

Deze week zijn we ze gaan halen. En ik moet zeggen , ik vind ze echt prachtig. Kan nu niet stoppen met er naar te kijken! En je mag die dan niet aandoen!! Grrr! Gelukkig dat ze ondertussen veilig weg steken!

Nog heel veel plezier! Het begint spannend te worden, nog 85 dagen te gaan voor ons!

Groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...