Terug naar overzicht
bij mij komt een mevrouw van de mylene ze komt uit menen indien je dat wenst geef ik je haar adres door grtjs mirke
Hallo,Ik ben consulente van Mylène, voor meer info mail me gerust: valeriecasteleyn@hotmail.comGroetjes,
geef het adres hier ook nog even door van de mevrouw die bij mij komt.Marijke HolvoetBruggestraat 185 menenhaar nr is 0495227833M.Holvoet@hotmail.comveel plezier grtjs mirke
Naturelle in de ardooisesteenweg te roeselare/ardooie ('t is zowat op grens van de twee). Al veel goeie/mooie dingen gehoord én gezien van haar.grtjs
Hoi Jonathan,kijk maar eens op www.levisage.be . Ze komen aan huis, dus dan maakt het zoveel niet uit.Groetjes,Caroline
EviBedankt voor de tip om te gaan naar Naturelle in de Ardooisesteenweg in Roeselare. Ik ben geweest voor de proef make-up en het is heel goed meegevallen. Zeer vriendelijke vrouw ook. Het had een heel natuurlijk effect.GroetjesSanne
Hallo,Valérie van Mylène is echt goed hoor!!!ze heeft trouwens een getuigschrift voor bruids en foto make up!Gewoon eens een demo in de plaats doen en je hebt je make up gratis.Mylène heeft trouwens een enorm assortiment en is prijs kwaliteit dik in ordeveel succes