Terug naar overzicht
Hallo,Wij trouwen op 21 mei en onze uitnodigingen hebben wij verstuurd en afgegeven vanaf eind februari. Wij verwachten een antwoord tegen 15 april.Groetjes,Ingrid
HoiWij trouwen op 14 mei en van de drukker moesten onze uitnodigingen ten laatste tegen 4 april bij iedereen aanwezig zijn (zoals de etiquette het beaamt zes weken vooraf) vorige week heb ik ze aan iedereen bezorgd. En tegen 30 april moet ik van iedereen weten of ze komen of niet. Dan heb ik nog 4 dagen voor de tafelschikking die 10 dagen vooraf aan het restaurant moet doorgegeven worden.GroetjesJulie
hey,Wij trouwen 8 juli en verzenden onze uitnodigingen eind april - begin mei. We vragen antwoord voor 15 juni. (er zijn er altijd die je toch nog zelf moet contacteren omdat ze niets hebben laten weten)groetjes, annelies
Hallo,Wij trouwen op 9 juli 2005 en gaan onze uitnodigingen deze maand al versturen. Gewoon opdat iedereen op tijd op de hoogte zou zijn want het is dan vakantieperiode.Wij verwachten een antwoord tegen 15 juni 2005.Nancy & David09/07/2005
Hallo Liesbet,Wij trouwen op 11 juni 2005. De uitnodigingen moeten 6 tot 8 weken op voorhand gepost worden, dus vanaf 16 april. De gasten moeten ongeveer 20 dagen op voorhand verwittigen, van ons is dit 20 mei.Veel succes,Mieke
hoi,wij trouwen op 21.05 en ik verstuur deze week onze uitnodigingen.we vragen om antwoord voor 6.05.
Alvast bedankt voor jullie reacties. Nu weten we al weer wat meer he!!Groetjes
hey,wij trouwen op 17/06/2005 en we hebben onze uitnodigingen al van februari opgestuurd omdat ik nogal een redelijke drukke familie heb en we hebben gevraagd om zeker ten laatste 1juni een antwoord te geven.groetjes sarah 17/06/2005