Terug naar overzicht
In de collectie van Anne Belin zit een kort kleedje.
hoi,ik weet niet van waar je bent maar ga anders eens een kijkje nemen bij de cocktailjurken...of moet het echt wit zijn???
Hey Natasja,Idd ga eens kijken bij suitekledij ofzo, ikzelf wil in een gekleurd kleed trouwen, liefst geen wit. Dat vind ik ook vb/. bij suitekledij...Groetje & succes in je zoektocht! Marieke
hey,zit hier juist op de side van JPC in Antwerpen, en zie dat het merk Suzanne Ermann korte bruidsjurken heeft.www.jpccollection.be Groeten,Karolien.
Rembo Styling heeft ook een kort kleedje in de nieuwe collectie.
Ook by Cymbeline vind je er!www.cymbeline.com !!!
Hey Natasja, Bij Dianna David in Meise hebben ze een korte jurk in hun collectie. Ik heb hem gezien in het boekje van mijn nicht (die heeft haar jurk -een lange- daar gekocht) en 't was echt een hele mooie!Groetjes, Karen13/9/2008
Hallo,Dat kort kleedje van rembo is dat niet van de vorige collectie? Ik had daar ook voor gekeken en in de winkel zeiden ze dat het van de vorige was. Staat ook niet meer op de site van rembo styling.Groetjes
Hallo,in de collectie van oni-onik zitten ook een paar korte bruidskleedjes, alsook in de cocktailcollectie. En die zijn te maken in uw gewenste stof en kleur. Echt mooie kleedjes.Groetjes
hallo laura scott heeft verschillende korte bruidsjurken aan betaalbare prijzen je vind ze op de site van otto.Groetjes