Nu Online
Momenteel zijn er 321 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

priester/pastoor

2-5-2008 10:48:51
Hey

Binnen 99 dagen is het zover. De grote stap. Maar we hebben nog een klein probleempje. We trouwen voor de kerk en hadden aanvankelijk een pater (de diaken had dit geregeld). Maar door een foute communicatie tussen pater en diaken heeft de pater een andere mis aangenomen. Nu hebben we dus een kerk maar geen pastoor/pater/priester. We hebben hier en daar al rond gehoord maar we trouwen blijkbaar echt niet alleen die dag ;-). Weet er iemand nog een toffe priester/pastoor die misschien nog vrij kan zijn op 9 augustus: je mag het me altijd laten weten!
Alvast mercikes.
Want een dienst zonder voorganger ... :-)

Groetjes
Kitty

Kitty
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 821

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik2-5-2008 11:57:00

hey,

kan je dat niet vragen aan de pater / diaken. Zij moeten toch connecties hebben in bisdom en uiteindelijk is het door hen dat jullie nu in de problemen zitten. Zou dus toch nog eens aan hen vragen of ze een oplossing hebben.

Groeten,
Karolien.

sarah
5-9-2009
 Meld misbruik2-5-2008 22:17:54

Beste,

Wij trouwen met rent a priest mijn broer vorig jaar met de goede herder, beiden hebben meerdere voorgangers, ik weet niet of deze in een kerk ook welkom zijn ( ik zie niet in waarom niet) maar anders moet je hun eens contacteren?

Verdere info, mail gerust

Groetjes sarah

sarahvermeir@pandora.be

patricia
26-7-2008
 Meld misbruik2-5-2008 23:03:16

Hoi,
Wij trouwen in juli en ook wij regelden een huwelijksviering( in de tuin van onze feestzaal) met een voorganger van "de goede herder". Hele toffe mensen, en vooral zij geven je een erg persoonlijke viering. Ten zeerste aan te raden.Het is een vraag waard, informeer eens wat er kan. Ik zou niet willen ruilen met een gewone viering in de kerk (eigen mening).
Groetjes,
Patricia

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...