Nu Online
Momenteel zijn er 333 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

RAMPpasbeurt

3-5-2008 9:22:51
Hey iedereen,

er moet me even iets van het hart. Ik ben gisteren mijn kleed gaan passen. Ik heb de Bonaire van San Patrick (kan je vinden via google als je het eens wil zien). De verkoopster zei vorige keer dat de ene kant die opgestoken was, helemaal naar beneden kon. Dat hebben ze nu geprobeerd, met als gevolg dat het te kort was. Ze konden dit enkel oplossen door er stof aan te naaien en dit zoveel mogelijk me borduursel te camoufleren. Ik heb op dit moment zo'n slecht gevoel, niet te geloven. Ik raad dus ook iedereen aan niet te veel te laten veranderen als je een kleed koopt, wie weet kan het allemaal niet veranderd worden. Ook had ik deze keer een andere verkoopster die me de hele tijd zelf heeft laten sukkelen. Ik mag volgende maand terug gaan passen. Ik hoop dat het snel daar is, want deze nacht heb ik erg slecht geslapen. Ik vind het erg dat mijn eerste traantjes in mijn trouwkleed niet van geluk waren. Dit wens ik echt niemand toe. Hopelijk maken ze er toch nog iets moois van...

Een zeer ongerust (zeg ook maar ongelukkig) bruidje.

Leen
18-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1208

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik3-5-2008 9:30:05

ik ben eens naar uw kleedje gaan kijken. het is een mooi kleed.. laten we daar al mee beginnen!

Ik heb ook een eerste RAMP-pas gehad. Het kleed was te groot, iets wat vooraan moest zitten zat achteraan waardoor ik 10 kg dikker leek, de kleur was niet wat ik in gedachten had. Kortom hier ook traantjes..

De tweede pas was alles in orde gebracht en was ik super gelukkig!

Dus wacht nog eventjes met u ongerust te maken. Volgens mij komt het altijd wel goed.

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik3-5-2008 9:30:14

Hoi leen,ik vind dit zi erg voor je,het zou een héél gelukkig moment moeten zijn!!
Ik mag het mijne donderdag gaan passen voor de eerste maal,loop al 3 dagen te stressen,wat als er iets mis is,ze zouden een bloem verplaatse die op de bustier stond.

Hopelijk worden volgende maand je zorgen weggenomen!!

Succes meid
grtz sarah

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik3-5-2008 11:15:49

Ik ben ook naar jouw kleed gaan kijken en vind het een prachtig model!!! Ik begon zelfs al aan het mijne te twijfelen. Kan je dat stuk toch niet naar omhoog laten? Ik vind dat dat het kleed juist speciaal maakt. Ik duim voor je dat alles goed komt, maar met zo'n mooi kleed zou het me verbazen dat dat niet het geval zou zijn.
Succes nog!
Katleen

Freya
24-5-2008
 Meld misbruik3-5-2008 12:03:32

Hoi,

Ik heb ook een kijkje genomen, 't is echt prachtig !!!!! wauw, ik vind eerlijk gezegd ook dat opgestoken stuk super, wacht af wat volgende maand geeft en als het niet lukt zou ik het opgestoken laten want dat is volgens mij ook datgene wat jouw kleed zo uniek en mooi maakt.
Doe waar je je goed bij voelt en veel succes ermee !!
Groetjes,
Freya
nog 21 dagen te gaan...

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik3-5-2008 12:07:27

Hallo,
het is echt een mooi kleedje, maar waarom laat je niet gewoon dat stuk opgestoken? Dat maakt het echt "af" hoor.
Groetjes,
Diane
nog 14 dagjes...
elisadiana1@hotmail.com

Els

Meld misbruik3-5-2008 13:07:43

Hoi!

Wat een mooi kleedje!!! amai... écht waar...

Vind het rot voor je dat het tegenviel gisteren. Laat de winkel zich nu maar eens bewijzen wat ze waard zijn. De uitdaging is aan hen!

Veel succes ermee, alles komt goed.

Groetjes,
Els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

debbie
10-10-2008
 Meld misbruik4-5-2008 22:13:24

hey, ik ben ook een kijkje gaan nemen en ook ik vind het mooi
dus ik hoop dat het allemaal in orde komt en dat je zal stralen op je dag
alvast veel succes
en ik denk dat het allemaal wel goed komt want welke bruidswinkel wil nu een ongelukkige bruid
groetjes
debbie

Stefanie
20-9-2008
 Meld misbruik9-5-2008 13:04:19

Ik ken je gevoel een beetje...
Ik was helemaal weg van de jurk Saffier van Bruidsmode Selectief. Vooraan is dat ook iets onhoog getrokken. Prachtig op foto, echt waar, iedereen van wie ik de mening vroeg was er weg van.
Ik had het apart laten hangen om nog andere jurken te gaan passen vooraleer ik echt zou kiezen.
2 weken geleden ging ik de jurk nog eens passen, zo goed als overtuigd dat dit hem ging worden... Maar dat werd echt een serieuze tegenvaller.
De laatste laag van waar het omhoog is getrokken viel niet mooi, ik was echt teleurgesteld en voelde me er niet goed bij. Ik wou die jurk dus ook graag laten veranderen, zoals bij jou die stof naar beneden doen en een beetje verknippen naar de modellen van Linea Raffaelli (omdat er ook kant onder zat die heel erg mooi was). Dat was allemaal geen probleem volgens de verkoopster, maar zoals je zegt, ze kunnen dat wel proberen (bij mij moesten ze er dan in knippen)en wat als het dan tegenvalt? Dan sta je daar mooi met een verknipte jurk...

Ik ben naar huis gegaan en de zondag nog een paar jurken gaan passen die in een andere winkel apart hingen. Het is een jurk geworden van Linea Raffaelli. :-) Bovenaan vond ik die Saffier nog altijd mooier, maar op deze had ik niets aan te merken, was toch wat in dezelfde stijl en ik wou er gewoon niets veranderen. Die Saffier zit nog wel in mijn hoofd hoor als ik aan die foto`s denk, maar als ik dan denk aan dat gevoel in de winkel...

Je moet echt gewoon je gevoel volgen. Als je jurk niet is zoals je hem wou dan voel je je daar zelf niet goed bij. Dat risico wou ik niet lopen met die Saffier.

Is het deze?:
http://www.christinefrancesbridalwear.co.uk/itemdetails...
En je zou hem ook mooier vinden als die stof helemaal naar beneden is? Je steekt ook wel iets moois weg he.
Tot hoe hoog komt het als het naar beneden is? Is het niet mooi als er enkel onderaan nog een stukje kant vanonder komt? Wat kunnen ze er nog mee doen, bvb het schuin laten lopen (ik weet het niet he)? Er nog borduursel aan te zetten, dat zou ik echt niet doen hoor...
Ik hoop dat alles toch in orde komt.

Groetjes,
Stefanie

Leen
18-7-2008
 Meld misbruik9-5-2008 17:49:06

Hey Stefanie,

het is inderdaad deze. Het komt zo'n 30 cm nog van de grond, maar ik vind laagjes niet mooi. Je ziet het niet op de foto, maar er is borduursel die de hele tijd zo schuin gaat. In het midden is het zo'n 15 cm, dan iets langer en van onder zou het dan heel lang zijn odat het lijkt alsof het zo moet. Ik hoop dat het er bij gaat passen. Alles is betaald en het is een duur kleed, dus ja... veel andere keuzes had ik niet. Ook een voile vond ik niet mooi. Duimen voor juni dus!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...