Nu Online
Momenteel zijn er 472 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidjes 18 juli

3-5-2008 9:42:48
Hey 18 juli bruidjes,
ik wou eens weten hoever jullie staan met de voorbereidingen?
Hebben jullie soms ook last van zenuwen die de kop op steken?

Nog veel plezier met de voorbereidingen
grtz sarah

sarah
18-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 348

Karen
18-7-2008
 Meld misbruik3-5-2008 9:52:35

Hallo

Morgenavond gaan we de uitnodigingen laten ontwerpen - we zijn zoooooo te laat!

Vandaag ga ik de teksten van het misboekje eens bij elkaar plaatsen en zien wat het geeft.

We wachten nog op nieuws van de ceremoniemeester voor het vervoer - weer onze schuld!

Ik stuurde een mailtje naar de notaris om een afspraak en volgende week gaan we naar de feestzaal om de definitieve menu vast te leggen.

We weten wel al ongeveer hoeveel mensen er komen.

Mijn proefkapsel is 13 mei en eerste pas 24 mei.

Ik ben er laat aan begonnen maar als ik klaargeraak is t ok!!

Ja de zaal en de wet en de kerk lag heel snel vast maar daarna heb ik het te lang laten liggen. Mijn vriend wilde ook geen ceremoniemeester en zo dus ja, dat bleef ook even liggen. Een fotograaf hebben we wel al! De uitnodigingen daar was ik mee bezig, gaan kijken en zo maar toen ik hier las dat de proefdruk soms 4 weken duurt en we in communietijden zitten begon ik echt wel te panikeren. We laten het doen door een vriendin die ze vanaf zondag van ons overneemt, ze gaat ermee naar de drukker en zo.

Hopelijk komt alles goed, ik wil namelijk dat alles perfect zal zijn (of toch bij benadering ...)

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik3-5-2008 10:05:20

Karen,wij zijn ook pas in februari in actie geschoten hoor,ma hebben op korte tijd veel gedaan gekregen.

JOKE
12-7-2008
 Meld misbruik8-5-2008 16:46:20

Hey Sarah,

Wij trouwen op 12 juli, een weekje vroeger dus. Bij osn is het volgende al in orde; zaal (logisch, maar ja, 'k som alles maar op, hé), fotograaf, DJ, kerk, stadhuis, inhoud misboekje (lay - out nog te doen en dan alles kopiëren en inbinden), uitnodigingen zijn van deze week verstuurd, ringen gisteren gaan halen (die van mijn toekomstige moest wel nog een maatje groter, maar de mijnen heb ik dus al), duiven besteld (ook gisteren gedaan), live - muziek voor de kerk

Nog te doen: menu kiezen (doen we deze week nog), lay - out misboekje, bruidsboeket, trouwring van mijn verloofde halen (volgende week), tafelschikking, proefkapsel - en make - up.

en dan hopen dat ik niets vergeten ben...

Bij ons begint het nu zo toch ook te kriebelen, hoor...soms kan ik er ehct niet van slapen, zo spannend...

groetjes, Joke!
12-07-2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...