TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Diane
16-5-2009
|
3-5-2008 10:56:15
Hallo Kim, bij ons komt de openingsdans na de bruidstaart. In de latere uurtjes wordt er nog wel een kaas-en fruitbuffet gezet. Je mag inderdaad de ambiance niet breken door ineens de taart op te brengen of het dessertbuffet te openen, want dan gaat iedereen op zijn gemak een taske koffie drinken. Dat kaasbuffet achteraf, is gewoon voor de honger tussendoor in de late uurtjes bij ons. Groetjes, Diane 17 mei 08 elisadiana1@hotmail.com
|
|
Katleen
6-9-2008
|
3-5-2008 11:11:38
Onze DJ lost dit op door tijdens het dessertenbuffet al ambiancemuziek te draaien. Zo komen de gasten al in de stemming terwijl ze eigenlijk nog aan tafel zitten. Ik zou ook nooit voor het dessert al de openingsdans doen. De naam zegt het trouwens ook: een openingsdans opent je avondfeest.
Groetjes, Katleen
|
|
heidi
7-6-2008
|
3-5-2008 12:11:55
hallo,
het is inderdaad beter het dessertbuffet eerder te starten dan de openingsdans. mensen die op dat moment nog geen dessert willen kunnen altijd later nog gaan he.
groetjes heidi
|
|
Thierry
|
|
|
Natacha B
|
5-5-2008 14:56:30
Bij ons zal dat goed meevallen. Eerst receptie (1,5 uur) buiten of in de bar: staand met stoelen voor oudere mensen en mensen die dat wensen. Daarna bbq (2 uur): buffet, dus mensen kunnen de benen nog strekken. Daartussen komen er nog een heleboel avondgasten bij (1 uur): de familie kan dus rustig nakaarten of de benen strekken, iedereen is vrij. Dessert is een bruidstaart die wordt opgediend, dus dan is het mooi blijven zitten (max. 1 uur). En daarna de openingsdans met het dansfeest, dus kunnen ze weer ofwel beentjes losgooien of uitrusten op hun stoel ;)
Ik zou toch de openingsdans inderdaad na het dessert doen hoor. Die 4 uur tafelen anders aanpakken, daar heb ik niet veel raad voor :s
|
|
Griet
16-8-2008
|
8-5-2008 17:42:18
Ik kan alleen maar zeggen dat we eens een trouwfeest hebben meegemaakt waar de openingsdans voor het dessert kwam en dat het feest compleet stil viel erna. Echt geen aanrader behalve als je wil dat je volk vroeg naar huis gaat en niet veel drinkt.
Griet
|
|
nikita
8-8-2014
|
8-8-2014 10:15:04
Hallo bruidjes,
Ik trouw straks om 14u ... nadien foto's nemen spijtig van de regen maar de weergoden zitten niet mee Om17u begint bij ons de receptie tot 19u zodat we zeker kunnen aan tafel gaan om 19:45 dan is het bij ons voorgerecht en 1uurtje later hoofdgerecht en 1.30later dessertbuffet... de openingsdans is dus ik schat rond half 12kwart voor 12 toi toi
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|