Terug naar overzicht
Beste,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze eigen site voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs,Nog veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie feest,Mvg,Dierk Van Paemelen
---
hey, reageer zeker op dierk van paemelen. Wij trouwen ook in lier op 2 augustus 2008 en kozen hem als onze dj. bij hem zit je denken wij, zeer goed. hij vraagt +/- 700 euro (dacht ik toch, het kan iets meer zijn)groetjes katrien
Neem eens een kijkje op www.2-friends.be Heb hen al enkele keren bezig gezien en ambiance verzekerd. Ik dacht dat ze zelfs maar 350 euro vragen.
BesteWij zijn een bedrijf dat licht en geluid levert voor verschillende evenementen.Dus ook discobar.Wij werken met een vaste prijs. Overuren worden niet aangerekend.Wenst u meer informatie dan kan u altijd eens een kijkje gaan nemen op onze website.www.partylighting.be Wenst u een vrijblijvende offerte, aarzel dan niet ons te contacteren.MvgPartylighting
Hallo Michel.Ik ben nog vrij die dag en speel op uw feest voor een vaste prijs en standaard lichtinstallatie.Prijs is 300 euro ,all inn.U vindt meer info op www.djmùarc.be of tel 0478-694419,altijd vrijblijvend.Playkist en verziekjes komen allemaal aan bod op jullie feest
www.djsupreme.be zeker het informeren waard