Nu Online
Momenteel zijn er 427 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

THEMA huwelijk

4-4-2005 13:07:39
Dag allemaal!

Ik zit met een probleem: we willen graag een thema opbouwen rond de kleur roze "la vie en roze" ! Hoe zouden we dat thema kunnen opvatten! Overal rozen (oud-roze) ... en voor de rest? Zou ook graag iets creatiefs doen met de uitnodigingen in thema roze?

Wie kan ons helpen!!!

Duizend maal dank!

Joyce en Christophe

Christophe en Joyce
2-7-2005
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 2986

Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik4-4-2005 14:10:34

Misschien werken met roze rozenblaadjes. Als je voor de kerk trouwt, bv. een bloemenmeisje rozenblaadjes laten strooien of zo. De bruidskindjes kan je alvast in het roze aankleden, donker of licht, maakt niet uit, er zijn zoveel tinten. En je hebt geluk dat dit jaar de kleur roze echt wel in is!

Rozen in de uitnodiging verwerken kan toch niet zo moeilijk zijn hé. Op de sites van Intercard en Buromac vind je vast wel voorbeelden van leuke kaarten.

In de feestzaal kan je bv. roze servetten of zo leggen. En misschien je menu in het lichtroze drukken, met een watermerk van een roos op de achtergrond of zo.

Voor je bruidsboeket kan je ook rozen gebruiken.

Best veel mogelijkheden hé, met rozen.

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik4-4-2005 14:12:32

Weet ik wel maar de juiste roos vinden is ook al niet simpel! Graag zo'n grijs uitziende roze rozen ... oudroze of vuilroze!
Maar wil iets abstracts van uitnodiging maar toch in kleuren van roze ... Ben een moeilijke!
xxx

Els
1-4-2006
 Meld misbruik4-4-2005 14:19:29

als je de Franse uitdrukking gebruikt... schrijf dan die roze aub wel met een s!!

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik4-4-2005 14:20:47

Inderdaad Mademoiselle!
"La vie en rose"

Merci pour ta correction!

Els
1-4-2006
 Meld misbruik4-4-2005 17:40:19

waarom je trouwjurk niet in roze dan??

Ann
2-7-2005
 Meld misbruik6-4-2005 11:33:01

Hoi,

Mijn bruidsmeisje is ook in het roze. Ze heeft een ecru broek en ecru topje met daarover een kleedje in het roze. Héél mooi!

Groetjes,
Ann

ann
13-8-2005
 Meld misbruik16-4-2005 18:59:42

je kan vragen dat alle vrouwen een roos accent dragen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...