Terug naar overzicht
Hey,wij zijn net getrouwd in La Grange en het was perfect!!! We hebben er s middags gegeten met de familie en s avonds gekozen voor het dansfeest, dus geen gezeten maaltijd voor alle gasten en niemand heeft ook maar een seconde honger of dorst gehad. Het personeel was ontzettend beleefd en vriendelijk, alles volgens de regels van de etiquette en de prijs was erg goed voor de kwaliteit en kwantiteit van alles wat we kregen. Over de dj kan ik niet echt eerlijk oordelen, omdat mijn pa de huis dj daar is, dus ik vind die sowieso natuurlijk goed, maar als ik anderen mag geloven, dan is hij ook echt wel super :)Heel veel plezier en ik kan La Grange alleen maar aanraden. Prachtige locatie en super bediening
HoiLa Grange is een aanrader, mijn ouders hebben daar hun 25 jarig jubileum gegeven. En alles was tot in de puntjes geregeld. Voor onze trouw zijn we uitgeweken naar Den Eyck in Kasterlee omdat de zaal een grotere capaciteit heeft.Maar La Grange gewoon doen!GroetjesKim
Halle iedereen,We hebben beslist en het is la grange geworden, bedankt voor de reacties,mvg B&J
Het is misschien wat laat maar wij hebben gekozen voor het Kasteel Rivierenhof. De feestaannemer is een super professionele en toffe man. Die weet waarover hij spreekt, bovendien is hij ook de kok van dienst. We zijn nu al een aantal keren gaan eten en telkens weer was het eten af.Het decor,ligging is ook prachtig mooi. Een idylische locatie aan een grote vijver, zelfs een beetje feeëriek.Ik zou niet twijfelen en juist gaan voor het Kasteel Rivierenhof.xVi en Tony07/06/08
Goede keuze La Grange, zijn daar in juli getrouwd. Prachtig ! Heel vriendelijke mensen, lekker eten, alles verzorgd, en gewoon een ongelofelijk charmante locatie. Veel plezier !