Terug naar overzicht
Misschien vind je iets op http://www.haircomesthebride.com/ ?Veel succes !Groetjes,Joke.
op trouwshop.com staat een forum met echt hopen kapsels en ook veel links naar andere sites. Het kan wel zijn dat je je moet registreren voor je erop kan, maar zeker niet betalend. Ik heb daar in elk geval al erg veel inspiratie opgedaan.succes!!kim
hey RebekkaIk vind het aanbod van kapsels op internet betreurend klein.Ik vond bijna niets.Ik ben dan maar boekjes gaan kopen, Cosmopolitans en andere glitterboekjes...Daarin zie je veel kapsels van hollywoodsterren enzo...soms zit er ook een aanbod 'kapselsboekjes' bij.Maar mijn uiteindelijke kapsel heb ik in het kapselboek van mijn kapper gevonden...Daar vind je nog steeds de mooiste foto's eigenlijk...GroetjesLiesbeth17 mei 2008
Hey Rebekka, Ik heb zelf ook lang haar. En heb destijds een hele selectie opgeslagen van (volgens mij toch) mooie opsteekkapsels.Als je wenst mail ik je mijn Word-bestandje door.xVi en Tony07/06/08
HalloDank voor al jullie reacties! Op deze manier heb ik een mega leuke site gevonden, nl, virtueelkapsel.com daarop kan je je eigen foto oploaden en echt 1000'en verschillende kapsels bekijken. Er hangt wel een prijskaartje aan van 14,95 euro maar ik denk wel dat ik het zal proberen.Tav Vi, als je wilt mag je het document sturen naar rebekka@fixitsolutions.beGroetjesRebekka
Hey,Zou ik dat word bestand ook mogen ontvangen?Ik heb ook heel lang haar en wil het ook opsteken en vind ook niet zo veel voorbeelden.Je mag het mailen naar patricia.ribus@hotmail.comAlvast bedankt!Groetjes,Patricia
Ook een site waar nog andere kapsels op staan (die trouwshop is inderdaad wel heel uitgebreid) is www.kapsteraanhuis.be en dan doorklikken naar de kapsels. Ook heel wat mooie kapsels tussen en iets overzichtelijker dan trouwshopgrEva en Joris