Nu Online
Momenteel zijn er 379 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vanaf gisteren Mvr. .....

3-5-2008 20:35:54
Hey iedereen,
Vanaf gisteren ben ik dus mvr.... Dus 2 mei is vanaf nu onze dag. Het was super grandioos en een fantastische ervaring. zo lang naar uitgekeken en iedereen zei tegen me, probeer echt van elk moment te genieten en dat hebben we gedaan maar dan nog gaat het super super snel voorbij. en dan vandaag heb je een heel weemoedig gevoel. Wij hebben ' savonds een dansfeest gegeven in La grange. het was super iedereen was vol lof over alles: de zaal, het eten, de muziek kortom gewoon perfect.
Bedankt iedereen van La Grange. Wie nog geen locaties heeft ik zou daar eens een kijke gaan nemen echt de moeite en heeeel lieve mensen.
Vanaf nu zal het formu iets minder vol staan met vragen en help items van me maar toch ga ik jullie allemaal een beetje proberen op te volgen misschien kan ik nog wat vragen beantwoorden
Nog veel plezier allemaal met het plannen van jullie huwelijk want dat is de leukste tijd geloof me :-)
Sophie

Sophie
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1040

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik3-5-2008 20:38:20

hoi sophie,
dikke dikke proficiat met je huwelijk!!!
voor ons nog 33 keerkes slapen
06-06-2008

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik3-5-2008 21:24:50

Hey sofie,ik wens jullie beide een dikke proficiat!!
Geniet va nde witte broodsweken!!
Grtz sarah (nog 76dagen)

Kim
28-3-2009
 Meld misbruik3-5-2008 22:19:09

Hoi Sophie

Proficiat als mevr...
Ik ken de zaak La Grange, inderdaad zeer mooie zaal, maar voor ons gezelschap te klein. Maar aanrader!
En blijf zeker af en toe naar het forum komen want raad van getrouwde vrouwen blijven we nodig hebben. En denk inderdaad dat de voorbereiding even leuk is als de dag zelf.
Groetjes
Kim

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik4-5-2008 9:28:53

Dikke proficiat met jullie huwelijk!
Inderdaad, ik denk dat de langverwachte dag serieus vlug voorbij vliegt. Maar je kan alleen maar super genieten op die dag!
Geniet van elkaar!
Groetjes
Diane
nog 13 dagjes...

Els

Meld misbruik4-5-2008 11:27:59

Hoi!

Een dikke proficiat.

Jullie 'getrouwde' dames doen ons nog meer hunkeren naar onze dag. ;-)

Geniet van 'de witte broodsweken'

Groetjes,
els

www.elsenphilip.bruiloftsite.nl

Natacha B

Meld misbruik5-5-2008 14:42:44

Proficiat Sophie!

Ik heb het ook al gehoord dat het zoooo snel voorbij gaat ... Maar we moeten ervan genieten zoveel we kunnen hé!

Nog 11 daagjes en dan ben ik ook een Mevr. ... ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...