Terug naar overzicht
hoi sophie,dikke dikke proficiat met je huwelijk!!!voor ons nog 33 keerkes slapen06-06-2008
Hey sofie,ik wens jullie beide een dikke proficiat!!Geniet va nde witte broodsweken!!Grtz sarah (nog 76dagen)
Hoi SophieProficiat als mevr...Ik ken de zaak La Grange, inderdaad zeer mooie zaal, maar voor ons gezelschap te klein. Maar aanrader!En blijf zeker af en toe naar het forum komen want raad van getrouwde vrouwen blijven we nodig hebben. En denk inderdaad dat de voorbereiding even leuk is als de dag zelf. GroetjesKim
Dikke proficiat met jullie huwelijk!Inderdaad, ik denk dat de langverwachte dag serieus vlug voorbij vliegt. Maar je kan alleen maar super genieten op die dag!Geniet van elkaar!GroetjesDianenog 13 dagjes...
Hoi!Een dikke proficiat. Jullie 'getrouwde' dames doen ons nog meer hunkeren naar onze dag. ;-)Geniet van 'de witte broodsweken'Groetjes,elswww.elsenphilip.bruiloftsite.nl
Proficiat Sophie!Ik heb het ook al gehoord dat het zoooo snel voorbij gaat ... Maar we moeten ervan genieten zoveel we kunnen hé!Nog 11 daagjes en dan ben ik ook een Mevr. ... ;)