Terug naar overzicht
http://www.2dehands.be/modern-zomers-trouwkleed-maatje-... Hey Heleen,Kijk daar eens op, toevallig gevonden via internet... Marieke
Ik heb deze jurk van cymbeline (de beaute)gekocht en trouw op 28 juni 2008, ik wel wel overwegen hem daarna te verkopen. Laat je nummer achter en ik bel je wel. Groetjes frederike
Dank Frederike, voor je reactie. Je trouwt al bijna, spannend. Je hebt in ieder geval een prachtige jurk ;-) Ik zou hier graag even over mailen of bellen maar ik laat liever niet mijn nummer hier achter. Is er een andere mogelijkheid om even contact met elkaar te hebben?
Hallo Heleen,Ik ben net als jij op zoek naar dezelfde jurk & maat. Ik weet niet of jij de jurk inmiddels hebt gekocht, maar wilde aan je vragen of jij hem daarna weer gaat verkopen. Als dat zo is wil je het me dan laten weten? Ik trouw in november.Graag hoor ik van je. Groetjes Eva
Zoek mij anders op hyves op en voeg me toe als vriendin (even zeggen dat het om mn trouwjurk gaat, so I'll remember), mijn naam is frederike quist! Veel groeten en heb heel veel zin in mijn grote dag.... wordt fantastisch!!!
Hallo! ik vind de jurk ook geweldig...Kan ik de jurk van iemand huren/kopen? ik heb maat 36/38, ben 1,80.ben benieuwd!ik trouw in april 2009..Groet!Wietske
Dag bruidjes,Eindelijk mijn ultieme droomjurk gevonden, wat blijkt nu dat die uit de vorige collectie is en niet meer te verkijgen is ? En ik ben er echt superzot op! Dat is ze gewoon. Weten jullie of de jurk Beauté van Cymbeline nog ergens te koop is nu? Is vervangen door de Cadiz in de nieuwe collectie (meldde La Sposa in Roeselare) me deze week... maar de BEAUTé is en blijft mijn lievelingsjurk. Anders graag jullie raad... of daad (als je hem weg zou doen, please :-)), maat 42Overmorgen ga ik alvast de Cadiz gaan passen, wish me luck Trouwdatum 1 augustus 2009GroetjesSofie