Nu Online
Momenteel zijn er 231 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bruidsjurk

  4-5-2008 10:36:48
Ik ben gisteren "geslaagd". Nu was ik mij gisteren mijn dag aan het voorstellen :-) en zag ik mijzelf al mijn openingsdans dansen. MAAR, in mijn gedachte had ik problemen met de hoepel in mijn kleed. Ik stelde mij voor dat als ik dan kort bij mijn vriend zou staan, die hoepel vanachter dan omhoog zou staan. Is dit zo, of valt dit nog allemaal mee?

groetjes

iris
30-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 1 | Gelezen: 851


annelies
11-7-2008
 Meld misbruik4-5-2008 20:33:29

Ik ben wel op een aantal bruiloften geweest, en heb nog nooit gezien dat de hoepel omhoog ging staan bij een dansje! Ik weet niet hoe jouw hoepel is, maar die van mij is ook best soepel, dus als je aan een kant drukt dan wordt hij gewoon wat meer ovaal, deukt zegmaar een beetje in, dus niet dat de achterkant dan uitsteekt.
Groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...