Terug naar overzicht
hoi eva,Mijn vrijgezellen "weekend" zal pas het weekend voor onze trouw zijn (wij trouwen 02/08/2008). Ik ga niet zo heel erg graag op stap en heb ook nadrukkelijk gevraagd aan mijn getuige (tevens beste vriendin) hier rekening mee te houden. Voor de rest was ze vrij te doen wat ze wou.Nu hoorde ik gisteren dat ze met nog een andere vriendin een volledig weekend (met overnachting en alles) in elkaar gestoken heeft. Andere vriendinnen komen ons dan daar bezoeken maar blijven niet allemaal slapen. We gaan blijkbaar allemaal "girly" dingen doen maar wat het is mag ik nog niet weten. Het is alleszins niet op stap...Ben echt wel benieuwd...GroetjesKim02/08/2008http://erwinenkim.bruiloftsite.nl
Hey Eva!Wij hebben juist het vrijgezellenweekend ineengestoken van een vriendin die trouwt in juni. Het begint op vrijdag (maar zij denkt dat het pas begint op zaterdag): eerst cocktails drinken en dan een Upperdare party (maar niet van Upper @ Home, van Dreams4women). De volgende dag gaan we brunchen, dan naar een welnesscentrum en dan moet de bruid-to-be enkele (leuke) opdrachtjes doen (en als ze die doet, krijgt ze cadeautjes van ons, ze moet dus geen geld verdienen of zo). 's Avonds gaan we dan ergens eten en dan terug naar huis (zodat we allemaal de hele zondag kunnen rusten om dan maandag fris en monter naar het werk te gaan). Wij hebben het weekend afgestemd op haar karakter en haar wensen, en ik ben er zeker van dat iedereen dat tegenwoordig doet. Maak je dus geen zorgen, je zal je vast en zeker rotamuseren!Groetjes, Karen13/9/2008
wij zijn naar durbuy op weekend geweest. Quad rijden, challengerparcours, death ride, speleologie.Helaas was ik HEEL ziek en moest ik afhaken voor de kajak.Tegen s'avonds was ik een wrak, maar om de sfeer niet te verpesten ben ik mee gaan eten met koorts en veel keelpijn.s'nachts geen oog dicht gedaan. (we sliepen in een 'spook'kasteel)S'morgens rechtstreeks naar de dokter van wacht. Ik ben thuis gekomen en naar bed gegaan en er een week niet meer uitgekomen.Al bij al had ik een leuk vrijgezellenweekend. Lang leve de perdolans, keeltabletjes en sedergines..Maar heb het wel moeten uitzweten!
Hey!Ik trouw op 09/08/08. Ik moet tot het laatste weekend van juli wachten op mijn vrijgezellen...(Dag?avond?nog wat anders?) Maar, ik heb vorige week wel een voorproefje gekregen: een upperdare. Heel gezellig met een hoop vriendinnen. Ik vond dat het vrij braaf was gebleven (maar daar was ik stiekem des te blijer mee, liever dat dan vibrators ed promoten). Ik heb voor mijn vriendinnen wel enkele lingeriesetjes mogen showen.Ik vond het in elk geval heel leuk en kijk al uit naar het vervolg van de vrijgezellen (volgens mijn vriendinnen ga ik het echt geweldig vinden, dus dat belooft!!) Mijn vriend komt nu terug van een vierdaagse trip naar Praag, die hij samen met een vriend die eveneens verloofd is heeft georganiseerd als vrijgezellenuitstap. Ik ben supernieuwsgierig naar de verhalen!Veel voorpret en nog meer plezier tijdens de vrijgezellenavond gewenst!Groetjes, Britt.
Ik ben daar helemaal niet voor te vinden en heb geen échte vrijgezellenavond.Wel zijn we vorige zaterdag gaan bowlen: ik met de moeders en zijn zus; hij met de vaders en vriend van zus; elk in een aparte bowling.De venten hebben niets speciaals voorzien, de vrouwen hadden voor elke dag vóór de trouw een kleine cadeautje mee met hebbedingetjes of snoepjes enzo. En op elk doosje plakte een prentje van 'Liefde is ...' Ik kreeg een pakje als ik minimum 6 kegels omvergooide (gelukkig speelde ik goed dus was dat zeker geen probleem) ;) In het laatste doosje zat een prent van 'Liefde is ...' waarin onze hoofden waren geplakt: 'Liefde is ... elkaar het ja-woord geven' Supergrappig! :DGeen traditionele avond met vrienden dus maar zeker even fijn (en moest niet bang zijn voor rare opdrachten enzo ;))!
Wij doen geen vrijgezellenavond want zijn daar absoluut niet voor te vinden. Zo zie je maar, voor elk wat wils
Ik heb ook een heel fijne vrijgesellen gehad! Eerst ontbijt met mama, schoonmama, zus en beste vriendin. Daarna kwam de rest erbij en zijn we gaan 'pottenbakken' (eigenlijk waren de potten al klaar, maar moesten wij ze nog afwerken, versieren en werden ze daarna gebakken) Iedereen heeft onze namen en trouwdatum op de tassen gezet en zo hebben wij dus een origineel koffie servies!Daarna zijn we een workshop kralen rijgen gaan doen en heb ik een hele mooie ketting gemaakt, iedereen trouwens, dus iedereen heeft een leuk aandenken!!! Nadien zijn we naar maastricht gereden en hebben we daar een kookworkshop gevolgd die we daarna ook hebben genuttigd. Nadien nog in Maastricht op stap geweest. Allemaal superleuk, en supergezellig. Buiten me verkleden moest ik niet echt veel opdrachten uitvoeren.Veel plezier!