Terug naar overzicht
Hey Annelies,Wij doen iets soortgelijks, wij hebben een label ontworpen, met foto en bedanktekstje, en dat kleven we op blikken doosjes gevuld met snoep. Al het nodige vinden wij bij AVA. De labels hebben we al, tot zover lukt het. Een echte proef hebben we nog niet gemaakt; 't is dan ook pas voor in oktober hé..Succes ermee!Groetjes,Emmy
Hoi,Ik heb mijn bedankjes al klaar, flesjes met eigen label. Wij hebben gewoon een foto met de nodige tekst gedrukt op gekleurd papier ( geen te zwaar papier nemen 120GR) ik heb dan al die labelkes uitgeknipt en op de flesjes geplakt. Hiervoor gebruik je best behanglijm. Niet verschieten bij het eerste moment begint het precies allemaal bijeen te schrompelen maar het droogt perfect op en de labels zitten strak op het flesje. Wij vinden die van ons echt geslaagd. Ik vond nergens de gepaste etikketen vandaar dat we deze oplossing gezocht en gevonden hebben. Succes met de bedankjes en met jullie daggroetjesNathalie
heywij hebben dit ook gedaan zowel voor uitnodiging als bedankje en wij hebben gewoon op A4 zelfklevende etiketten geprint en die dan uitgesneden. ging perfect, alleen kan je geen kleucopies nemen want door de warmte gaat het fout met zelfklevende etiketten. alles gewoon printen lukte perfectgroetjessas