Nu Online
Momenteel zijn er 328 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes: zelf foto's op labels zetten

4-5-2008 14:24:05
Hoi Bruidjes

Wij willen ons bedankjes zelf maken. We gaan waarschijnlijk flesje met drank ofzo kado doen maar we willen er zelf een foto van ons op zetten. Heeft iemand ideeën hoe we dat kunnen doen. Ik dacht al gewoon labels te gebruiken en daar foto en beetje tekst op af te drukken...

Alvast bedankt voor de tips!
Groetjes
Annelies

Annelies
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 474

Emmy
4-10-2008
 Meld misbruik4-5-2008 17:08:15

Hey Annelies,

Wij doen iets soortgelijks, wij hebben een label ontworpen, met foto en bedanktekstje, en dat kleven we op blikken doosjes gevuld met snoep. Al het nodige vinden wij bij AVA. De labels hebben we al, tot zover lukt het. Een echte proef hebben we nog niet gemaakt; 't is dan ook pas voor in oktober hé..

Succes ermee!

Groetjes,
Emmy

Nathalie
13-6-2008
 Meld misbruik4-5-2008 23:33:33

Hoi,

Ik heb mijn bedankjes al klaar, flesjes met eigen label. Wij hebben gewoon een foto met de nodige tekst gedrukt op gekleurd papier ( geen te zwaar papier nemen 120GR) ik heb dan al die labelkes uitgeknipt en op de flesjes geplakt. Hiervoor gebruik je best behanglijm. Niet verschieten bij het eerste moment begint het precies allemaal bijeen te schrompelen maar het droogt perfect op en de labels zitten strak op het flesje. Wij vinden die van ons echt geslaagd. Ik vond nergens de gepaste etikketen vandaar dat we deze oplossing gezocht en gevonden hebben.

Succes met de bedankjes en met jullie dag

groetjes
Nathalie

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik5-5-2008 11:07:27

hey

wij hebben dit ook gedaan zowel voor uitnodiging als bedankje en wij hebben gewoon op A4 zelfklevende etiketten geprint en die dan uitgesneden. ging perfect, alleen kan je geen kleucopies nemen want door de warmte gaat het fout met zelfklevende etiketten. alles gewoon printen lukte perfect

groetjes
sas

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...