Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Sluier

  5-5-2008 2:15:03
Aangezien de teller op bijna meedogenloze wijze steeds sneller begint te tikken, begin ik mij ook meer en meer met 'prutskes' bezig te houden (aldus mijn toekomstige :p). Maar ik vraag me af hoe jullie medebruidjes dit oplossen: ik heb een sluier voorzien, maar deze is enorm lang (ong. 3 meter) en dus niet zo praktisch om de hele dag mee rond te lopen. Maar wel heel mooi natuurlijk :)) Wanneer doen jullie die af? Voor het eten of pas vlak voor de openingsdans?
Aangezien onze viering pas in de namiddag valt had ik eerst gedacht deze dan pas aan te doen, maar ik vind het dan zonde dat ik hem maar zo kort aanheb (+ de foto's zijn 's ochtends).
Ik wil hem ook niet teveel aan en af doen om mijn kapsel niet te verpesten.
Alle tips zijn welkom!

Kelly
31-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 983


Amber
9-8-2008
 Meld misbruik5-5-2008 9:41:50

Hey Kelly,
Ik heb ook een sluier van 3 meter, en een evenlange sleep (die er ook af kan).
Ik houd zowel sluier als sleep aan tot het avondfeest. Ik wil de mensen in "vol ornaat" kunnen ontvangen, ook al weet ik dat het niet echt praktisch is...
Ik draag hem al vanaf het begin van de dag: om 9.30u en zal hem pas afdoen tegen 19.30u
Maar als dat spul erg op mijn zenuwen werkt, zal het er ook rap af zijn, hoor ;-)
groetjes,
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
nog 96 dagen!



Kelly
31-5-2008
 Meld misbruik5-5-2008 20:56:52

Amber,
bedankt voor jouw reactie! Het is fijn om te weten dat ik lotgenoten heb :)



Amber
9-8-2008
 Meld misbruik6-5-2008 10:46:21

Hihi,
Voor mij ook leuk om te weten dat ik niet de enige ben met "veel stof"... ;-)
xxx


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...