Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dringend leuke bedanking gezocht

5-5-2008 11:27:53
Wij zitten met een probleempje, nogal ambetant...

We dachten een foto mee te geven als bedanking. Het is helaas niet mogelijk om op de dag zelf foto's te nemen en dan die nog s'avonds mee te geven. Dus gaan we achteraf een hele mooie uitkiezen en die dan opsturen of in de bus steken. Maar de mensen naar huis sturen zonder iets, dat lijkt mij zo onbeleefd... We trouwen de 17de al dus als we nog iets willen doen, zal het allemaal snel moeten gaan...

Iemand een idee??

Groetjes,

Hilde
17/5/08

Hilde
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1141

Diane
16-5-2009
 Meld misbruik5-5-2008 11:36:23

Wij trouwen ook de 17de. Wij hebben onze bedankingen in ons menu verwerkt (met foto's van onszelf en een foto van de mensen voor wie de menu bestemd is), maar dat zal voor jullie nu ook wel te laat zijn, want er is heel wat werk aan om voor iedereen een andere menu te maken.
Groetjes,
Diane
elisadiana1@hotmail.com

Ans

Meld misbruik5-5-2008 11:43:38

Hoi Hilde, Kijk even op www.boogie-bodies.com . Wij hebben zo'n unit om deze filmpjes te maken. Misschien is het wat?

Groetjes,
Ans
ans@abtproducts.nl

Ann
6-12-2008
 Meld misbruik5-5-2008 12:10:29

Hoi Hilde,

Wij hebben gewoon in de Ikea glazen potjes gehaald en kaarsjes om hier in te zetten. Deze worden mooi verpakt, een kaartje aangehangen en dat is het.

Groetjes,
Ann

Barbara
7-11-2008
 Meld misbruik5-5-2008 13:44:26

Hoi Hilde,

Bij AVA verkopen ze ook allerlei glazen potjes, kartonnen doosjes e.d. die je dan kan vullen met snoepjes (deze kan je hier ook kopen). Ze hebben er ook van die leuke stickertjes en kaartjes die je er nog aan kan bevestigen. En niet duur, maar wel nog wat werk!

Groetjes,
Barbara

Petra
22-8-2008
 Meld misbruik5-5-2008 14:00:43

Wij geven aan iedereen een cd' tje mee met onze openingsdans erop, we steken deze in een hoesje met een bedanktekstje.
Groetjes,
Petra
22-08-08

Natacha B

Meld misbruik5-5-2008 14:20:26

Ok, ik zal je vertellen wat wij gedaan hebben, dat is best nog te doen op korte termijn als je vlug naar de winkels kan geraken én niet te duur als je er ook nog eens een foto achteraf wilt bijgeven (doen wij ook!).

Koop zakjes met vruchtenhartjes uit de Wibra (300 gram voor 1 euro).
Koop verpakkingen in de AVA (wij hebben mat doorschijnende doosjes gekocht per 10, maar je hebt er heel veel soorten dus je kan kiezen wat je leuk vindt en wat je ervoor wil betalen). Daar hebben wij ook aanhangkaartjes gekocht, een dun stiftje in de gepaste kleur en organza lint voor rond de doosjes.

Op de kaartjes schrijf je de namen, de datum en Bedankt! ofzo.

Plooi de doosjes, vul ze met snoepjes en doe ze dicht. Lintje errond en voor je het dichtknoopt hang je er het kaartje aan.

Voor ons komt dat neer op 0,46 euro per koppel. Staat leuk maar wordt opgegeten en rest weggegooid, dus dat moet zeker niet duur zijn! Je kan het ook per persoon doen als je het te weinig vindt, maar dat vind ik nogal overdreven.

Ik heb er 1 en 2 mei aan gewerkt en de 90 stuks zijn klaar (natuurlijk niet constant aan gewerkt hé ;)). Je kan het natuurlijk ook met zijn tweetjes doen hé, dan gaat het sneller.

Die foto achteraf gaan er al meer mensen even uitzetten en dan in een albumpje steken ofzo ... of weggooien. Maar iedereen gaat sowieso steeds vragen om eens foto's te zien, en da's al een makkelijke manier om ze te sussen :p

Zo, da's één ideetje. Maar er zijn er wsl nog tal van andere.

Veel succes nog!

birgitte
28-6-2008
 Meld misbruik9-5-2008 14:52:11

hey,
idd , je hebt niet meer veel tijd, maar zeker genoeg om nog iets te vinden. Wij hebben kleine flesje schuimwijn, gekocht in de colruyt (als je deze moet bestellen in aantal dan zijn die op enkele dagen al daar). Je kan kaartjes in de ava kopen om er aan te hangen, of zelfs zelf etiketten maken op er op te plakken (maar dit is mss weer meer werk).
succes en een spetterende dag toegewenst!
B
31/05/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...